Visual Art vinder pris for bedste Digital Signage Software

Visual Art vinder pris for bedste Digital Signage Software

Visual Art er begejstret for at meddele, at dets innovative digital signage software, Signage Player, er blevet tildelt den prestigefyldte invidis Strategy Award 2024 i kategorien Software & Platforms. Denne anerkendelse er et vidnesbyrd på Visuals Arts engagement I ekspertise og innovation inden for Digital Signage løsninger.

Invidis Strategy Award hylder det bedste inden for digital signage og professionelle AV-løsninger. Visual Art’s Signage Player skilte sig ud i kategorien Software & Platforms, anerkendt for dets omfattende redesign og teknologiske fremskridt.

"At udvikle og vedligeholde en digital signage platform er allerede en kompleks bestræbelse," bemærkede invidis dommerpanel. "Visual Art har taget det dristige skridt at gå i gang med en total ombygning af deres Signage Player, investerer over en million euro og dedikerer mere end et år til udviklingen. Resultatet er et fremtidssikret CMS baseret på den nyeste cloud technology stack, skræddersyet til at imødekomme behovene hos globale kunder med integrerede retail media funktioner og remote implementeringsmuligheder. Vi er imponerede over, hvor godt Visual Art Signage Player CMS klarer sig sammenlignet med konkurrenterne i det nye invidis Software Compass. Hatten af for Visual Art - invidis Strategy Award 2024 er velfortjent."

- Denne pris er en betydningsfuld milepæl for Visual Art og understreger vores position som ledere inden for digital signage. Den afspejler hele vores tech-teams hårde arbejde, dedikation og kreativitet. Deres utrættelige stræben efter ekspertise og innovation har ikke alene skilt os ud, men også drevet vores virksomhed fremad. Vi er stolte af at lede branchen og fortsætte med at skubbe grænserne for, hvad digital signage kan opnå," siger Pontus Meijer, CEO hos Visual Art Group.

Denne pris anerkender ikke kun Signage Players tekniske ekspertise, men fremhæver også Visual Arts strategiske tilgang til at udnytte over 15 års brancheerfaring til at innovere og reagere på markedets skiftende behov. Overgangen af den nuværende installerede base af 73,000 players til den nye softwareplatform forventes afsluttet ved udgangen af året, hvilket markerer et væsentligt skridt fremad i at give øget værdi til kunder over hele verden.

Visual Art er fortsat engageret i at drive innovation og ekspertise inden for digital signage og ser frem til at fortsætte med at levere banebrydende løsninger, der opfylder de dynamiske behov hos kunder verden over.

Besøg www.visualart.comfor mere information om Visual Art og Signage Player

Visual Art er en førende digital signage virksomhed, der leverer end-to-end løsninger over hele verden.

Ved at måle effekten af løsningen kan vi fungere som en strategisk partner, der sikrer, at de definerede KPI'er nås. Uanset om det er for at øge salget, drive kundeoplevelsen eller implementere retail media networks

Signage Player, vores Digital Signage Software, er designet til at transformere den måde, virksomheder kommunikerer visuelt på. Det kan prale af en moderne arkitektur, der inkluderer et Headless CMS. Det er cloud-nativ hvilket sikrer fleksibilitet og skalerbarhed. Bygget til hastighed og tilbyder en API-first-arkitektur, der sikrer problemfri integration med forskellige systemer.

Signage Player er hardware agnostisk, der arbejder på alle skærme og platforme, såsom Tizen, WebOS, Android, Raspberry Pi, Linux, Chrome, Windows og iOS.

Visual Art blev grundlagt i 1997 og beskæftiger +130 fagfolk på 8 markeder. Vores full-service tilbud omfatter rådgivning, teknisk ekspertise, design og konceptudvikling, indholdsproduktion, installation og løbende service og support.

Vi har tillid fra brands som McDonald's, Subway, NIO, Ocean Outdoor, Lego, Joe & the Juice, Circle K, Unibail-Rodamco-Westfield, 7-Eleven og andre.

Vi inviterer dig til at lære mere om, hvordan Visual Art kan hjælpe dig med at nå dine forretningsmål ved hjælp af digital signage. Besøg os på www.visualart.com for at udforske mulighederne.

Omsætning: 350 MSEK (2023)

Software licenser: 73 000 licenser i 39 lande

Rasmus Langbjerg

Pressekontakt Country Manager Denmark + 45 28 79 99 50