Weekenden i VEGA Klub: Deep house med et funky twist og hiphop-magi
Fredag kan du blive centrum for en populær radio-livestreaming, når VEGA Klub byder på overdådig funkfest fra deep house-veteraner. Lørdag kan du roligt finde din frække dansemoves frem og gøre dig klar til en all-nighter, når dansegulvet erobres af hiphop-snedkere i verdensklasse.

Fredag – WaxWarriors #2: Kris Percy (CA) + Desos + Ian Bang
WaxWarriors bevæger sig hovedsageligt inden for den funky ende af deep house, inspireret af scenerne i NY, Chicago og UK - og krydrer det hele med en lækker disco/funk-skive i ny og næ. Fredag aften i VEGA Klub har de booket et par vinyl label-bosser til at kræse for dine ører og dansefødder.

Kris Percy
Canadiske Kris Percy kører det velansete vinyl only-label Sleazy Beats Recordings. Stilen ligger inden for den funky side af deep house og klassisk disco sample-baseret house med et twist. Den erfarne dj præsenterer altid sit dansegulv for noget nyt, og han er mesteren i at finde de fede disco edits og de nye, mere obskure ting.

Desos
Bag Desos gemmer sig dj, producer og label-ejer Brian Løgstrup fra Odense. Hans labels inkluderer Deso Records og Two House Recordings og vinyl only labels Hands Off, Slow Down og VIBES LTD, som han har høstet stor anerkendelse for.

Ian Bang
Ian er efterhånden lidt af en veteran inden for branchen. Han er aftenens vært og supporter de bookede dj’s både som warm up og måske også i løbet af aftenen.

Hele aftenens program bliver streamet live på internetradioen www.vibefm.dk, hvor WaxWarriors også kører deres ugentlige radioshow ‘U Got BANG’ed’. Lyt til deres podcast.

Fakta om aftenen:
WaxWarriors #2: Kris Percy (CA) + Desos + Ian Bang
Fredag den 1. april 2016 kl.23.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 København V
Fri entré
Læs mere om arrangementet her

Lørdag – John Vincent
Han har gjort det før, og han gør det igen. Med John Vincent bag pulten er der garanti for en non-stop dansefest i VEGA Klub. Den københavnske super-dj er en del af det populære SlumBanan-crew, som har dybe rødder i hiphop-kulturen.

Den tidligere breakdanser er kendt for at levere raffinerede mixes og have sin helt egen scratch-stil. Dansegulvet koger, når han udøver sin magi på alt fra oldschool hits, groovy reggae og dancehall, classic r’n’b, smooth funk og mere nutidig hiphop.

Der er altså gode grunde for hiphop-fans og andre funky sjæle til at glæde sig, når John Vincent og hans funky medsammensvorne Andreas Lindner præsenterer genrens bedste sider.

Fakta om aftenen:
John Vincent
Lørdag den 2. april 2016 kl.23.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 København V
Læs mere om arrangementet her

Weekendens tilbud i baren: Jameson & ginger 55 kr.