Say She She

Umuligt stå stille til Say She She

VEGA og Live Nation præsenterer
Umuligt stå stille til Say She She

Bandvarme Say She She leverer sveddryppende ekstase af disco og soul i Lille VEGA den 23. august.

Med fingrene nede i den store disco-honning-krukke og anerkendende nik til legenden Nile Rodgers har Say She She fået spillesteder op på kogepunktet et utal af gange. Deres drømmende harmonier, iørefaldende hooks og sprøde grooves er den perfekte opskrift på en magisk, sonisk rejse.

Deres debutsingle “FORGET ME NOT”, viste sig hurtigt at være en certificeret dansegulvs-banger. Nummeret er en ode til den anonyme, feministiske gruppe Guerilla Girls, der bekæmper race- og kønsdiskrimination i kunstverdenen. “FORGET ME NOT” fik af DJ Novena Carmel på Morning Becomes Eclectic følgende beskrivelse: "The Funkiest shit Ive heard in a while!" med på vejen.

Sidste år udgav trioen deres debutalbum Prism, som fik The Guardian til at kaste fem stjerner efter dem og skrive:

“It’s striking how commercial Say She She’s songwriting could be, at least in theory: it’s easy to picture a more straightforward R&B artist turning the lovely Don’t Wait into a mainstream hit. But the brief Prism is more than good enough as it is: off in its own world, slightly left-of-centre, a delightful place to visit for half an hour.”

I deres unikke musikalske univers, sammenblander gruppen disco med elektroniske elementer, rumklangstunge effekter og topper det med gudesmukke vokalharmonier. Alle tre medlemmer – London-fødte Piya Malik og amerikanerne Nya Parker Gazelle og Sabrina Cunningham – startede som klassiske sangere.

Say She She (US)
Onsdag 23. august 21.00
Billetpris: 185 kr. + gebyr.
Billetsalget starter i dag via vega.dk, Live Nation og Ticketmaster
Læs mere om og køb billet til koncerten med Say She She
.

VEGA er et regionalt spillested med mere end 350 koncertarrangementer årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live og +800 bands. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.