Oplev de skægge, skæggede The Beards i Ideal Bar Live

Det australske komedie-rockband The Beards er ikke tilfredse, før alle har anlagt skæg. De tager på deres hidtil største internationale tour for at promovere ansigtsbehåring, og denne bringer dem også et smut forbi VEGAs Ideal Bar Live til en skæg koncert den 9. februar.

Gennem deres skæg-tematiserede folk/rocknumre, unikke humoristiske sans og energiske live-shows, har de førende ambassadører for skæg, australske The Beards, en mission om et Europa – nej, et univers – hvor alle har skæg. Humor og skæg er uden tvivl i forgrunden, men The Beards byder også på lette men solide rock-numre og minder i høj grad om en blødere udgave af den amerikanske komedie-rockduo Tenacious D.

En hyldest til skæg
Siden bandet gik sammen i 2005 har The Beards udgivet tre albums, hvor budskabet om glæderne ved at have skæg ikke er til at komme udenom. Albummerne The Beards (2007), Beards, Beards, Beards (2010) og Having a Beard is the New Not Having a Beard (2012) viser allerede i titlerne, hvad der er bandets passion, og dykker man længere ned og kigger på sangtitlerne som for eksempel ”No Beard, No Good”, ”I’m in the Mood… For Beards” og senest ”The Beard Accessory Store”, er det vist ikke til at tage fejl af – skæg er vejen frem!

Deres hidtil største internationale turné
Nichen om skæg har ført The Beards vidt omkring. De blev i 2009 inviteret til at åbne World Beard and Mustache Championships i Alaska og er her i efteråret 2013 i fuld sving med en USA og Canada-turné, som de kalder Beards Across America.

De fire australske fyre Johann Beardraven, John Beardman Jr., Nathaniel Beard og Facey McStubblington begiver sig til februar ud på deres Europa-turné, som de har valgt at give titlen ”The Euro-bout To Grow A Beard Tour”, og som er deres hidtil største internationale turné, og her lægger de også vejen forbi VEGAs Ideal Bar Live.

De bliver helt sikkert en skæg og skægget aften den 9. februar i Ideal Bar, som alle både med og uden skæg kan deltage i.

Fakta om koncerten
The Beards (AUS)
Søndag den 9. februar 2014 kl. 21.00
Lille VEGA, Enghavevej 40, 1674 København V
80 kr. + gebyr
Forsalget starter den 11. oktober via VEGAs hjemmeside og Billetnet.
Læs mere og køb billet til koncerten med The Beards i Ideal Bar Live.