Ekstra koncert med Christopher i Store VEGA
Christophers november-koncert i Store VEGA er allerede udsolgt her et halvt år inden, og på grund af den massive interesse har VEGA valgt at annoncere endnu en koncert med den danske popprins i Store VEGA den 20. november.

Rost nyt album
Christophers opfølger-album Told You So, hvor sangeren bevæger sig væk fra statussen som teen-idol, er blevet godt modtaget af anmelderne, der har bidt mærke i den store udvikling siden debutalbummet fra 2011.

Førstesinglen, der deler titel med albummet, gik i releaseugen ind på #5 på download-charten.
Hvor debutpladen satte scenen for Christophers talent og brillante evner som sangskriver og sanger, viser ”Told You So” en mere moden og kæk lydside, som har masser af international vibe, sprøde r&b-toner og skarpt skårede produktioner. En lyd som også kendetegner albummet, som er produceret af Christopher i samarbejde med Frederik og Fridolin Nordsø (The William Blakes, samt producere for Fallulah, Outlandish m.fl.).

Solide singler og lækkert liveshow
Det er gået stærkt for Christopher, som i 2011 debuterede med singlen ”Against the Odds”, der hurtigt fik de sociale medier til at koge og blev Christophers første guldplade. Debutalbummet Colours udkom i marts 2012 og affødte, udover ”Against the Odds”, hitsinglerne ”Nothing in Common” og ”Mine, Mine, Mine”, som alle har kastet guld- og platin-certificeringer af sig.

Christopher er, trods sine relativt få år i musikbranchen, særdeles scenevant, med et hav af udsolgte koncerter i bagagen. Fornemmelsen for den totale live-oplevelse gav også den populære publikumsfavorit tjansen som opvarmning for popkometen Justin Bieber i Parken sidste år. Man kan derfor ikke alene forvente sig en perlerække af hitsingler, men en gedigen popfest af dimensioner, når Christopher giver ekstrakoncert i Store VEGA den 20. november.

Fakta om koncerten
Christopher
Torsdag den 20. november, kl. 20.
Store VEGA, Enghavevej 40, 1674 København V
150 kr. + gebyr
Forsalg senere i dag via VEGAs hjemmeside og Billetnet.
Læs mere og køb billet til koncerten med Christopher.