Din Koncert-vinderne Homotropolis hylder mangfoldigheden til julekoncert i Store VEGA

Homotropolis præsenterer
Vinderne af konceptet ”Din Koncert”, arrangørerne Homotropolis, præsenterer årets julehyldest til mangfoldigheden, når Under the Rainbow indtager Store VEGA den 19. december. Aftenen byder på koncert med musikalske talenter, surprise-acts og andre oplevelser, der nok skal få smilene frem.

Unik koncertoplevelse med udvalgte fra det danske LGBTQ-miljø
Efter en succesfuld aften under regnbuen i Ideal Bar i oktober, vender Under the Rainbow nu tilbage med en stor, fed juleudgave, hvor en håndfuld udvalgte musiktalenter fra det danske LGBTQ-miljø sammen med et hovednavn vil give publikum en helt unik koncertoplevelse.

The big, fat Christmas edition byder på alt fra tøserock til sprød electropop med navne som Ashibah, Bus Jane Janny og Ankerdatter samt flere surprise-acts i løbet af aftenen og lidt ekstra julegodter, der nok skal få smilene frem.

Helstøbt koncertoplevelse og julestemning
Vi satser på at give publikum en helstøbt aften med masser af variation, og jeg er sikker på, at smilene og julestemningen allerede indfinder sig, når man træder ind i foyeren,” fortæller Thomas K. Rasmussen fra Homotropolis.

Derudover får man som gæst også lejlighed til at høre, hvorfor ”Smuk og dejlig” burde være indspillet i ren mol, hvordan ”Born This Way” er som taget ud af en Madonna-klassiker, og hvordan ”Enjoy the Silence” lyder, når man sætter den i højeste queer,” fortsætter han.

Under The Rainbow er en musikalsk fest, hvor mangfoldigheden er i centrum. Og alle er selvfølgelig velkomne under regnbuen, hvor bordet er ryddet for fordomme og had, og hvor der bliver festet og danset på tværs af forskellighederne.

Den 19. december bliver med garanti en helt enestående og speciel aften - både fordi den bliver den første og største af sin slags, men også fordi den samler et helt særligt publikum som med sikkerhed også kommer til at få en helt særlig oplevelse med sig hjem,” siger Helle Bjørnstrup fra Homotropolis.

Indgangen koster 50 kroner og inkluderer en koncertøl.

Arrangementet støttes og sponsoreres af VEGA + Tuborg.

Fakta om arrangementet
Din Koncert Finale: Under The Rainbow - The Big, Fat Christmas Edition
Torsdag den 19. december kl. 20
Store VEGA, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
50 kr. + gebyr (inkl. koncertøl)
Forsalg via VEGAs hjemmeside og Billetnet.
Læs mere og køb billet til Under the Rainbow - The Big Fat Christmas Edition.