Teaser-video for nyt Tame Impala album

Teaser-video for nyt Tame Impala album

Da Tame Impalas første fuldlængde album, Innerspeaker, udkom i 2010, regnede anmelderstjerner og rosende ord ned over den australske kvartet. Se en ny teaservideo fra bandet.

Navnløs opfølger til rost gennembrudsalbum
På  Innerspeaker blandede Tame Impala psykedelisk 60’er-rock-referencer med britisk pop og ekspansive lyduniverser - alt sammen toppet med forsanger Kevin Parkers markante vokal.

Til efteråret kommer den indtil videre navnløse opfølger til det roste gennembrudsalbum. Men i dag har bandet offentliggjort en video-teaser for albummet, der følger op på det psykedeliske univers fra debutalbummet.

Den berømte 2'er
Forsanger Kevin Parker skriver og komponerer på egen hånd alt Tame Impalas musik, og det har han været i gang med, næsten siden Innerspeaker udkom. For ikke at føle sig presset til at skulle skrive en ligeså succesfuld opfølger, forstillede Parker sig, at han skrev sange til et andet projekt

Tame Impala / 22. oktober i Lille VEGA
Læs mere og køb billet til koncerten med Tame Impala i Lille VEGA