Daughter er klar til Store VEGA

Daughter er klar til Store VEGA

Den engelske trio Daughter udgav i april deres anmelderroste debutalbum If You Leave. Kort efter gav bandet koncert i et udsolgt og begejstret Lille VEGA. Nu offentliggøres endnu en koncert med den populære trio, der denne gang spiller i Store VEGA den 8. november.

Elena Tonra hedder kvinden bag stemmen, der udgør den stærke og samtidig skrøbelige rygrad i Daughter. Hun udvidede sit akustiske soloprojekt til en succesfuld trio, og Daughter er af flere internationale medier blevet spået et fornemt og lovende 2013.

Fortryllende koncert i VEGA i april

Ved koncerten i Lille VEGA i april tog sangerinden publikum i hånden og fortryllede salen med sin generte, pigede charme, og det tætte samspil med resten af bandet virkede utroligt tight.

Bandet frembragte en rumklang og en instrumentering, der på fineste vis svøbte Elena Tonras smukke stemme og knugende lyrik til en organisk bølgen mellem det tyste og det intenst kraftfulde.

Koncerten i Lille VEGA viste med al tydelighed, hvilken spændvidde denne unge, men stilsikre og stemningsfyldte indiepop-trio besidder på en scene. Hør også Daughter spille singlen "Youth" i David Lettermans talkshow i videoen nedenfor.

Det er med største glæde, at vi kan præsentere Daughter fredag den 8. november i Store VEGA.

Læs også VEGAs interview med Elena Tonra fra Daughter i VEGA Magasinet, der kan findes i VEGA, på københavnske kaffebarer - og online lige HER

Billetsalget starter fredag den 17. maj via VEGAs hjemmeside, Billetlugen og Fona-butikker.

Daughter / 8. november i Store VEGA - Læs mere og køb billet