Ane Brun ude med ny video til "This Voice 2013"

Ane Brun ude med ny video til "This Voice 2013"

Den erfarne, norske sangerinde Ane Brun udgav for nylig en video til nummeret ”This Voice 2013”, der oprindeligt blev udgivet i 2005 som ”This Voice”. Den nye version af ”This Voice” findes på Bruns opsamlingsalbum, der består af to discs med intet mindre end 32 sange i alt.

Nummeret illustreres i den smukke sort/hvid-video, der samler optagelser fra Bruns optrædener rundt om i Europa i 2011-12.

Nyt album
10 år efter Ane Bruns udgivelse af debutalbummet Spending Time With Morgan, udkommer nu et opsamlingsalbum med numre fra Bruns karriere. Songs 2003-2013, som passende er navnet på albummet, er sat til at udkomme den 10. september, men er dog allerede ude i Norge og Sverige.

På albummet kan du finde numre som: ”Humming One Of Your songs”, ”Don’t Leave”, ”One” og ”Feeling Good”.

The Line Of Best Fit
I mandags, den 10. juni, optrådte hun i en Best Fit live-session med en akustisk version af nummeret ”My Lover Will Go”. Best Fit er en række live-sessions med talentfulde, aktuelle artister, som det britiske online-musikmagasin The Line Of Best Fit arrangerer.

Det er ikke første gang, at Brun deltager i en Best Fit-session. I januar optrådte hun med sangen ”Words” og har siden hen været en af Best Fits favoritkunstnere.

Den 10. oktober har du muligheden for at høre den norske sangerinde med den unikke og genkendelige stemme live, når hun sammen med supportbandet Tonbruket giver koncert i Store VEGA.

Ane Brun / 10. oktober i Store VEGA - Læs mere og køb billet