Julegavetips fra TCL Electronics!

Julegavetips fra TCL Electronics!

De allerførste brunkager er allerede ankommet i dagligvare butikkerne, og snart bliver Mariah Careys "All I want for Christmas" spillet overalt, som altid op til jul. Det er tid til at købe julegaver, og her er nogle rigtig gode tips fra os hos TCL. Til familien, der allerede har alt, og som har brug for et ekstra pift i hverdagen: et QLED-TV til en enestående pris, en opgradering af fredagsfilmen med en ny Soundbar, eller hvad med en robotstøvsuger for at undgå rengøringsproblemer derhjemme. Vi håber, du kan finde noget, du synes om på den nedenstående liste!

Opgrader din nuværende TV-lyd med TS8132
Det er en 3.1.2 Dolby Atmos Soundbar med en trådløs subwoofer og robust ydeevne, der lover en rigtig heftig lydoplevelse. TS8132 har vundet en række priser og anerkendelser fra lydeksperter og tekniske medier, som giver den gode karakterer for en virkelig god lyd til en rimelig pris. Udover at tilbyde fantastiske film og TV-oplevelser bliver den også hurtigt din centrale lydhub i stuen med indbygget Chromecast. Lyt til, hvad du vil, når du vil. Fås hos udvalgte forhandlere til en vejledende cirkapris fra 2.499 DKK. Du kan se flere oplysninger eller billeder her.

For dem, der har et lidt strammere budget, findes der også en mere enkel udgave, TS8111, som du kan købe til en vejledende pris fra 1.499 DKK. Også virkelig kraftfuld med 2,1 Dolby Atmos og dobbelt indbyggede subwoofere. Den er anerkendt af tekniske medier for sin overkommelige pris, kvalitative lydforbedring og optimale brugervenlighed. Du kan se flere oplysninger eller billeder her.

Et gaming-TV til gaming-fans til en overkommelig pris
TCL C72-serien, med modellerne C725 og QLED850, blev lanceret på det nordiske marked tidligere på foråret, og er allerede blevet godt modtaget på markedet af både forbrugere og medier. Med en overlegen QLED-præstation har de eksplosive farver og endeløs underholdning. De har også de nødvendige specifikationer, der kræves for den kræsne gamer - HDMI 2.1 og ALLM, som giver en super hurtig responstid. Du kan købe C725 til en vejledende pris fra 4.990 DKK, og QLED850 fra 6.999 DKK. Du kan se flere oplysninger eller billeder her.

Hold op med at gøre rent – start Sweeva!
Nu er rengøringen derhjemme færdig – lad Sweeva 6500, som er TCLs førsteklasses robotstøvsuger, gøre arbejdet. Den er udstyret med automatisk tømning af beholderen og det nyeste LDS-navigationssystem, har en sugekraft på 2700 Pascal og multisensorer, så den kan køre uden problemer. Støvsugeren tager ikke bare hånd om støvet, men har også et integreret UV-C-lys, som også kan udføre sterilisering af gulvet for at fjerne bakterier. Sammen med et vaskbart HEPA-filter opfanger støvsugeren allergener fra pollen og pels fra kæledyr. Sweeva 6500 blev for nylig præsenteret på det europæiske marked og kan købes hos udvalgte forhandlere ved afslutningen af året til en vejledende pris på 4.490 DKK. Du kan se flere oplysninger eller billeder her.

Bedre indeklima med Breeva A5
TCL Breeva A5 er en både smart og effektiv luftrenser, som er blevet tilkendt en Red Dot Award for sit design, idet den også ser godt ud i dit hjem. Takket være sit filtreringssystem, breevaShield™, fjerner den mere end 99,9 % af bakterier og almindelig influenzavirus. Det er optimalt af anvende Breeva A5 om natten for at sikre et frisk indendørsmiljø, takket være dens effektive nattetilstand med bare 26 dB. Breeva A5 blev for nylig præsenteret på det europæiske marked og kan købes hos udvalgte forhandlere ved afslutningen af året til en vejledende pris på 2.490 DKK.Du kan se flere oplysninger eller billeder her.

TCL Electronics – Inspire Greatness

TCL Electronics er en af ​​verdens største virksomheder inden for forbrugerelektronik. Siden starten i 1981 har TCL stået for kreativitet og innovation – og det er stadig kodeordene, der viser vejen frem. Vinder af flere prestigefyldte priser flere år i træk, herunder for bedste TV 2023/2024, er TCL repræsenteret over hele verden. Vi fortsætter vores rejse for at forbedre folks hverdag med smarte produkter og førsteklasses oplevelser. Innovation for alle - til en god pris.

Læs mere på www.tcl.com.