Nikolaj Holm Bramsen på Systematics hovedkontor i Aarhus

Systematic ansætter ny Group Senior Vice President for People & Culture

1. september er Nikolaj Holm Bramsen tiltrådt som Group Senior Vice President for People & Culture i softwarevirksomheden Systematic. Dermed bliver han en del af virksomhedens ledelsesgruppe.

Nikolaj Holm Bramsen kommer fra en stilling som IT-udviklingschef i Region Midtjylland, hvor han har varetaget regionens projektportefølje. Forinden var han ansat i Systematic fra 2007 til 2018 som bl.a. softwareudvikler og salgschef, og nu vender han tilbage i en helt ny rolle.

”Jeg ser Nikolaj som en stærk profil i spidsen for People & Culture, da han både har ledelseserfaring og rig indsigt i medarbejdernes dagligdag og arbejdsgange. På den baggrund er han godt rustet til at støtte og udvikle vores medarbejdere og samtidig sikre, at Systematic fortsætter med at være en attraktiv og meningsfuld arbejdsplads,” siger Systematics CEO, Michael Holm.

Nikolaj har fra sin tid som ansat og som medarbejderrepræsentat i bestyrelsen fået stor indsigt i Systematics internationale afdelinger, medarbejdere og kunder, hvilket Michael Holm ser som en fordel i forhold til at forstå de mennesker, Systematic skaber værdi for.

Blå bog

Fødselsår: 1977

2007: Master i Computer Science (Datalog)

2007-2008: System Engineer i Digital Transformation, Systematic