Skt. Petri har ansat ny hoteldirektør

Skt. Petri har ansat ny hoteldirektør

Nordic Hotels & Resorts er klar til at præsentere ny hoteldirektør på Skt. Petri i hjertet af København. Valget er faldet på den 52-årige Christopher Alm.

Før Alm sagde ja til jobbet på Skt. Petri har han de seneste otte år været en del af Queensgate Investments, der driver internationale hotelkæder som Freehand og Generator. Alm kommer fra stillingen som hoteldirektør på Generator i København, som i 2016 og 2018 blev kåret som bedste hybridhotel i Danmark.

– Sammen med et ekstremt professionelt team glæder jeg mig til at fortsætte og udvikle det fantastiske produkt som Skt. Petri er. Med en bankende hjerte for branchen er det min ambition at skabe et personligt og tydeligt DNA for Skt. Petri med en bæredygtig, afslappende og luksuriøs atmosfære, hvor gæsten altid kommer først, “ siger Christopher Alm, hoteldirektør på Skt. Petri.

Alm har tidligere arbejdet for store internationale brands og hotelkæder i otte lande fordelt på fire kontinenter.

– Christophers erfaring med hotelledelse rundt om i verden og på tværs af markeder gør, at han passer perfekt i rollen som Skt. Petris nye hoteldirektør. Christopher får nok at se til det næste stykke tid, da han både skal lære sit nye team at kende samt genåbne et hotel i slipstrømmen af pandemien. Jeg er dog overbevist om, at hans kommercielle kreativitet og operationelle erfaring vil være til stor hjælp, når Skt. Petri skal genvinde sin position på det københavnske hotelmarked i et post-pandemi ramt København, siger Trond Bastiansen, COO i Nordic Hotels & Resort.

Nordic Choice Hotels er en af de største hotelgrupper i Norden med over 200 hoteller i de nordiske og baltiske lande. Virksomheden markedsfører Comfort Hotel, Quality Hotel, Clarion Hotel og Clarion Collection kæder samt 34 uafhængige hoteller og Strawberry Living.

Ida Holen

Pressekontakt Head of Communications +47 975 44 903

Den førende hotelgruppe i Norden

Strawberry er portalen til et bredt udvalg af hoteller, møde- og konferencefaciliteter, restauranter og spa, men også til gode fordele og belønninger for vores medlemmer. Med over 240 hoteller i Norden kan vi tilbyde hotelkæder som Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel, samt over 40 fritstående hoteller. Gennem vores app og hjemmeside får du som gæst og medlem adgang til vores univers af oplevelser, med vores løfte om at gøre livet mere sjovt, meningsfuldt og spændende.