Ny dansk chef for Clarion Hotel i Norden

Ny dansk chef for Clarion Hotel i Norden

Det er med fokus på fremtiden og større oplevelser for gæsterne, at Clarion Hotel i Norden har fået ny dansk chef. Den 1. januar tiltræder Christen Bagger stillingen som Senior Vice President for Clarion Hotel. Bagger kommer fra Rainmaking Innovation i København, hvor han har været chef for innovation inden for rejser og turisme.

Vi rejser som aldrig før, og behovet for at kunne tilbyde ekstraordinære gæsteoplevelser har aldrig været større. Det er med den baggrund, Clarion Hotels har besat chefstillingen.

• Vi skal være de bedste til innovation i hotelbranchen, og med Christen Bagger sikrer vi, at vi har det rette fokus, at vi har drive og sammen med alle vores passionerede medarbejdere aldrig glemmer, at det er gæsten, det hele handler om, siger Nordic Choice Hotels Chief Operating Officer Katalin Paldeak.

Christen Bagger er i dag chef for Rainmaking Innovations aktiviteter inden for rejser og turisme og har ansvaret for at fremme vækst og innovation på området. Inden da arbejdede Christen for EF Education First, først som landechef i Danmark og derefter som Vice President på hovedkontoret i Zürich, hvor han var ansvarlig for Business Development.

• Jeg er stolt over at være med i Clarions fortsatte udvikling i Norden. Den passion, jeg allerede har oplevet i virksomheden, er helt unik. Min opgave er at skabe forandring og drive. Og selvom en af mine styrker er at være visionær og se det store billede, afhænger alt af den styrke, der ligger i organisationen og dens personale. Udvikling skal være inkorporeret i kulturen og gennem medarbejderne. Jeg er en utålmodig sjæl og glæder mig derfor til at gå i gang. Det bliver en sjov rejse, siger Clarion Hotels nye Senior Vice President Christen Bagger.

Christen Bagger er født i 1978, bor i København og har en MBA fra Henley Management College og en SBCA (Service Management) fra Copenhagen Business School.

Bagger tiltræder sin nye stilling den 1. januar.

For yderligere oplysninger kontaktes:

Katalin Paldeak, COO Nordic Choice Hotels, +46-709 26 73 53

Christen Bagger, tiltrædende Senior Vice President Clarion Hotel, +45-41 44 77 01

Ida Holen

Pressekontakt Head of Communications +47 975 44 903

Den førende hotelgruppe i Norden

Strawberry er portalen til et bredt udvalg af hoteller, møde- og konferencefaciliteter, restauranter og spa, men også til gode fordele og belønninger for vores medlemmer. Med over 240 hoteller i Norden kan vi tilbyde hotelkæder som Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel, samt over 40 fritstående hoteller. Gennem vores app og hjemmeside får du som gæst og medlem adgang til vores univers af oplevelser, med vores løfte om at gøre livet mere sjovt, meningsfuldt og spændende.