Louise Adolph, General Manager Comfort Hotel Vesterbro

Louise Adolph bliver ny direktør på Comfort Hotel Vesterbro

Louise Adolph er ansat som General Manager for Comfort Hotel Vesterbro. Hun er en kendt brancheprofil med mere end 24 års erfaring, som nu vender tilbage til Strawberry. Louise tiltræder i sin nye rolle den 1. november.

I sin nye stilling får Louise Adolph ansvaret for Comfort Hotel Vesterbro, som med en fantastisk placering på Vesterbrogade er det ideelle hotel for den prisbevidste rejsende, der vil bo i hjertet af København og opleve alt hvad byen har at byde på. Hotellet har 400 værelser og 55 medarbejdere, som Louise glæder sig til at lære at kende og udvikle.

Den nye stilling er et glædeligt gensyn med Strawberry. Louise startede sin karriere i hotelbranchen som receptionist på Quality Hotel Høje Taastrup, som var en del af Strawberry (dengang Nordic Choice Hotels) og har siden været både hotelchef, revenue manager, operations manager og direktør for bl.a. møde- og konferencestedet Huone og senest hotellet Ibis Styles i Ørestad.

“Det bliver fantastisk at vende hjem til Strawberry. Strawberry har en helt unik kultur, som omfavner mangfoldigheden og fokuserer på udviklingen af den enkelte medarbejder. Jeg er meget stolt over at blive en del af den kultur igen, som direktør på Comfort Hotel Vesterbro. Jeg glæder mig rigtig meget til at være en del af det allerede succesfulde team, så vi sammen kan skabe endnu flere fede og farverige oplevelser for vores gæster,” siger Louise Adolph.

I Strawberry er glæden over at få Louise Adolph tilbage i organisationen også stor:

“Vi er utroligt glade for at få Louise tilbage i Strawberry. Hendes brede erfaring, gode resultater indenfor hotelbranchen og hendes fremragende people skills gør, at hun er den helt rette person til at lede Comfort Hotel Vesterbro. Hotellet undergår for tiden en større renovering, hvor både værelser og stueetagen med Barception, lobby og morgenmadsrestaurant får en opgradering og bliver endnu mere indbydende for både overnattende gæster og forbipasserende. Jeg er sikker på, at Louise sammen med teamet kommer til at udnytte de flotte faciliteter til fulde og sikre, at der fortsat leveres imponerende resultater fra Comfort Hotel Vesterbro,” siger Solveig Voldheim, Senior Vice President for Comfort Hotel.

Frem til 1. november vil det fortsat være den nuværende direktør Thomas Skov, som har ansvaret for hotellet, samtidig med at han bestrider stillingen som Cluster General Manager på Clarion & Comfort Hotel Copenhagen Airport.

Om Comfort Hotel Vesterbro

Comfort Hotel Vesterbro er en del af Strawberry. Hotellet ligger få hundrede meter fra Københavns Hovedbanegård og er det oplagte valg for den prisbevidste rejsende, som vil bo i hjertet af København og opleve byen til fods. Hotellet har 400 værelser, en døgnåben Barception (bar+reception) samt mødefaciliteter for op til 36 personer.

Strawberry er portalen til et bredt udvalg af hoteller, møde- og konferencefaciliteter, restauranter og spa, men også til gode fordele og belønninger for vores medlemmer. Med over 240 hoteller i Norden kan vi tilbyde hotelkæder som Comfort Hotel®, Quality Hotel, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel, samt over 40 fritstående hoteller. Gennem vores app og hjemmeside får du som gæst og medlem adgang til vores univers af oplevelser, med vores løfte om at gøre livet mere sjovt, meningsfuldt og spændende. More to explore at strawberry.dk

Den førende hotelgruppe i Norden

Strawberry er portalen til et bredt udvalg af hoteller, møde- og konferencefaciliteter, restauranter og spa, men også til gode fordele og belønninger for vores medlemmer. Med over 240 hoteller i Norden kan vi tilbyde hotelkæder som Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel, samt over 40 fritstående hoteller. Gennem vores app og hjemmeside får du som gæst og medlem adgang til vores univers af oplevelser, med vores løfte om at gøre livet mere sjovt, meningsfuldt og spændende.