Sony udvider 1000X-serien med WI-1000XM2

• Luk larmen ude med Sonys nye WI-1000XM2-hovedtelefoner med nakkebøjle og industriledende støjreducering.[1]
  • Oplev et nyt niveau af stilhed med WI-1000XM2, takket være den nyudviklede HD Noise Cancelling Processor, QN1

• Med den nyeste tilføjelse til 1000X-serien vil du opleve fantastisk lydkvalitet og fremragende komfort hele dagen
  • Lyt smartere med en personligt tilpasset lydoplevelse

Sony har i dag lanceret deres nye WI-1000XM2-hovedtelefoner, der binder industriledende støjreducering sammen med overlegen lydkvalitet i en smart bøjle.

Nyt niveau af stilhed

Fordyb dig i musikken og fjern baggrundsstøj med WI-1000XM2, der forhindrer, fanger og fjerner støj omkring dig. Den stabile pasform og struktur hjælper med at holde støj ude, mens Dual Noise Sensor-teknologien fanger al støj, der måtte slippe igennem. Skulle det ske, starter Sonys HD Noise Cancelling Processor, QN1, og fjerner støjen, hvilket giver en forbedret støjreducering. Selv i en flykabine bliver støjen omkring dig fjernet effektivt takket være Atmospheric Pressure Optimising-funktionen. Nyd musik ombord på flyet med helt klare toner, da støjreduceringen tilpasser sig til de høje luftlag.

Fantastisk lyd

Lyt til din favoritmusik på en måde, du ikke har oplevet før, med den fantastiske lyd på de nye WI-1000XM2. Til trods for den kompakte størrelse har nakkebøjlen et HD Hybrid Driver System, der indeholder en 9mm dynamisk driver og en balanceret armatur-driver. Det skaber fremragende og brede frekvenser, når der gengives klar lyd – lige fra den dybe bas til skrøbelige høje toner. Den indbyggede HD Noise Cancelling Processor, QN1, har 32-bit lydsignalbehandling, digital til analog konvertering i høj kvalitet og en hovedtelefonforstærker. Dette sikrer et højt signal/støj-forhold med et lavt niveau af overstyring, så musikken bliver afspillet i overlegen kvalitet. Med Digital Sound Enhancement Engine HX (DSEE HX™) bliver komprimerede digitale musikfiler som MP3-formatet opskaleret for at komme tættere på den samme lydkvalitet som High-Resolution Audio.

Den bedste komfort

De nye WI-1000XM2-hovedtelefoner har forbedret komfort med en bøjle i silikone, der er lettere og giver en fleksibel pasform. Hovedtelefonerne sidder dybt i øret takket være det vinklede design – dermed kan du lytte hele dagen med den bedste komfort.

Din lydoplevelse vil blive revolutioneret

Med de nye WI-1000XM2 kan du lytte til musik hele dagen, da de nye hovedtelefonerne har en fremragende batterilevetid på op til 10 timer[2]. Med Quick Charge-funktionen får du 80 minutters batterilevetid på blot 10 minutter.

WI-1000XM2 har en intuitiv betjening takket være kontrolpanelet. Desuden er lyden, når du foretager et håndfrit opkald, klarere på grund af den dedikerede mikrofon, der er placeret på selv samme kontrolpanel. Når du er færdig med at lytte, klikker de magnetiske hovedtelefoner sammen, så du slipper for ledninger, der er viklet ind i hinanden. Du kan pakke hovedtelefoner sammen i den medfølgende bæretaske, hvor der også er er plads til hovedtelefonernes dertilhørende lyd- og USB-kabel og stikadapter til fly.

WI-1000XM3 har også Adaptive Sound Control,som registrerer, om du sidder stille, går på gaden eller kører med bus, og automatisk sørger for at skifte til den støjelimineringstilstand, der er mest optimal for din aktivitet. Hovedtelefonerne er også kompatible med Sony | Headphones Connect-appen, hvor du kan indstille musikken efter netop din smag.

WI-1000XM2 har en vejledende udsalgspris på 2.500 DKK og er tilgængelig fra januar 2020.

For flere Sony nyheder, besøg: http://presscentre.sony.eu

[1]Per 5. september 2019. Ifølge undersøgelser foretaget af Sony Corporation, målt ved hjælp af JEITA-kompatible retningslinjer. Gælder for markedet med trådløse støjreducenrende hovedtelefoner med bøjle.

[2]Når der er tilsluttet via BLUETOOTH® og støjreducering er slået til.

Sony Corporation er en kreativ underholdningsvirksomhed, der er bygget på et solidt teknologisk fundament. Med spil-og netværkstjenester, musik, billeder, elektronik, halvledere og finansielle tjenester, er Sonys formål at fylde verden med oplevelser gennem kreativitet og teknologi. For mere information, besøg http://www.sony.net/