​Sony lancerer nye produkter i h.ear-serien i friske nye farver

• De nye hovedtelefoner i h.ear-serien kommer i tre forskellige varianter - nye kompakte on-ear, around-ear og med bøjle bag nakken
  • Trådløs lyd i høj kvalitet
  • Designet til brug med de nye Walkmans®, som fås i matchende farver

Sony lancerer tre nye trådløse hovedtelefoner i h.ear[1]-serien – WH-H900N, WH-H800 og WI-H700 samt nye Walkmans® i matchende farver – NW-A45HN og NW-A45 –der passer perfekt til de stilbevidste musikelskere. Mens det simple, elegante design fra h.ear-serien går igennem i disse nye produkter, er farverne blevet opfrisket og specielt designet ud fra de nyeste stiltendenser, så de passer perfekt til din stil og udtrykker din personlige smag.

De fem nye farver hedder: Horizon Green, Twilight Red, Greyish Black, Pale Gold og Moonlit Blue.

De nye trådløse h.ear BLUETOOTH®-hovedtelefoner leverer lyd i høj kvalitet og er udviklet til at forene maksimal komfort og stil, som er misundelsesværdig. Den nye NW-A40 Walkman-serie er tilgængelig i matchende farver, så du kan nyde kombinationen af hi-res lyd og et stilfuldt design.

Den nye Sony | Headphones Connect-app er tilgængelig med h.ear-hovedtelefonerne og giver dig mere kontrol over, hvad du lytter til og hvordan. Ved hjælp af equalizeren kan du nemlig afspille lyden i netop den stil, du ønsker. De forudindstillede lydeffekter omfatter Arena, Club, Concert Hall og Outdoor Stage, så du kan opleve musikken, som stod du til en livekoncert.

Luk støjen ude med de stilfulde WH-H900N

h.ear on 2 Wireless NC (WH-H900N) around-ear hovedtelefoner leverer trådløs støjeliminering med touch-betjening. Med funktionerne `Ambient Sound´ og `Quick Attention´ kan du nemt og smart styre din lydoplevelse, mens du er på farten.

Derudover leverer h.ear on 2 Wireless NC hele 28 timers batteritid, og med `Quick Charging´ opnår du 65 minutters ekstra batteritid med kun 10 minutters opladning, så du kan nyde den bedste lyd i hi-res kvalitet hele dagen lang.

WH-H800 - kompakt design i høj kvalitet

Det kompakte design i h.ear on 2 Mini Wireless (WH-H800) sikrer, at disse lækre on-ear hovedtelefoner både er minimalistiske og lette. De er derfor perfekte at have med, når du er på farten, og kan nemt gemmes væk i tasken igen, når du er fremme.

Trods det minimalistiske design, byder de trådløse WH-H800 på højkvalitetslyd med LDAC™ eller DSEE HX samt Hi-Res lyd med kabel. Derudover leverer de hele 24 timers batterilevetid og giver hele 90 minutters batteri for kun 10 minutters opladning takket være `Quick Charging´-funktionen.

Høj komfort med WI-H700

h.ear in 2 Wireless (WI-H700) trådløse hovedtelefoner er udviklet i et bøjle-bag–nakken-design og er perfekte til både at lytte til musik, tage opkald og meget mere. Med en magnetklemme, som holder styr på enderne, er man fuldstændig fri for besværet med ledninger, samtidig med at en smart opkaldsvibration giver besked om indgående opkald. Med en batteritid på op til 8 timer passer de kompakte h.ear in 2 Wireless perfekt til din hverdag.

Walkman NW-A40 – Den perfekte musikafspiller til dine nye hovedtelefoner

Den nye NW-A40 Walkman-serie er et elegant, kompakt og komplet farvematch til de nye h.ear-hovedtelefoner.

Den er kompatibel med Hi-Res lyd og har indbygget S-Master HX™ digital forstærker. Takket være DSEE HX™(Digital Sound Enhancement Engine) forbedres lydkvaliteten for hele dit musikbibliotek, samtidig med at den både kan afspille DSD-filer[2] og fungere som USB DAC-konverter til dine PC-musikfiler. Derudover er den kompatibel med MQA™[3]-filformatet.

Når du bruger de medfølgende hovedtelefoner med NW-A45HN[4], kan du aktivere funktionerne `Ambient Sound´ og `Noise Cancelling´, hvilket sikrer, at din Walkman® tilpasses til dine omgivelser for at give den bedste lydoplevelse.

Den trådløse forbindelse med BLUETOOTH®-teknologi gør, at der ikke er nogen begrænsning for, hvad du kan bruge din nye walkman til. Derudover er den kompatibel med LDAC™ og Qualcomm® aptX™ HD Audio[5], der giver endnu flere muligheder for, hvad du kan afspille på den[6].

Med hele 45 timers batterilevetid[7]kan du bruge din Walkman® dag og nat – uden at bekymre dig for at løbe tør for strøm.

Priser og tilgængelighed:

• WH-H900N h.ear on 2 Wireless NC – 2.600 kr. (tilgængelig fra september 2017)
  • WH-H800 h.ear on 2 Mini Wireless – 1.850 kr. (tilgængelig fra september 2017)
  • WI-H700 h.ear in 2 Wireless – 1.500 kr. (tilgængelig fra september 2017)
  • NW-A45 Walkman – 1.750 kr. (16 GB, kan fås i farver Horizon Green, Twilight Red, Greyish Black, Pale Gold og Moonlit Blue fra starten af 2018)
  • NW-A45HN Walkman – 2.100 kr. (16 GB, kan fås i Greyish Black, Twilight Red og Moonlit Blue fra starten af 2018)

For mere information læs her:

[1]h.ear (udtales’hear’)

[2]Gennem en konvertering til PCM

[3]Fremstillet under licens fra MQA Limited. MQA-logoet er et varemærke tilhørende MQA Limited.

[4]IER-NW500N/NE

[5]Qualcomm aptX er et produkt af Qualcomm Technologies International, Ltd. Qualcomm er et varemærke tilhørende Qualcomm Incorporated, registreret i USA og andre lande, der anvendes med tilladelse. aptX er et varemærke tilhørende Qualcomm Technologies International, Ltd., registreret i USA og andre lande, der anvendes med tilladelse.

[6]Ved en firmwareopdatering efter november 2017

[7]45 timer ved afspilning af MP3 128kpbs filer, 39 timer ved afspilning af High Resolution Audio FLAC (92kHz / 24bit) filer

• h.ear