Bag og lav mad – smartere og bedre

Bag og lav mad – smartere og bedre

De nye indbygningsovne i Siemens studioLine iQ700-seriens byder på udstyr med intelligent teknologi og funktioner, der hjælper dig med at få den perfekte bage- eller stegeskorpe. Ved hjælp af intelligente algoritmer tilpasser ovnen sig efter dine personlige ønsker, så du altid får det bedste resultat, helt efter din smag. Den nye generation af indbyggede intelligente tilbyder større fleksibilitet, enkelhed og effektivitet til sine brugere.

Se PDF for yderligere information.

Siemens
Siemens er et af de førende, tyske mærker inden for hvidevarer, der sætter nye globale standarder med hensyn til teknologi, innovation og design. Produktsortimentet omfatter både fritstående og indbyggede produkter til madlavning, tøjvask, køl og frys, opvask samt produkter til kaffebrygning og støvsugning. I mere end 165 år har navnet Siemens stået for ydeevne, innovation, kvalitet, pålidelighed og internationalitet. Siemens er også globalt førende inden for udvikling og fremstilling af ressourceeffektive hvidevarer. Siden 1967 har mærket været en del af firmaet BSH Hausgeräte GmbH med base i München.

For mere information, gå ind på

Siemens Home Appliances press contact

Pressekontakt Press contact