Gå til indhold
Samsung Electronics lancerer Bespoke Jet AI, verdens første UL-verificerede AI-drevne ledningsfri støvsuger

Pressemeddelelse -

Denne letvægts støvsuger tilbyder en forbedret rengøringsoplevelse og førsteklasses brugervenlighed ved at være verdens første UL-verificerede AI-drevne ledningsfri støvsuger

Samsung Electronics har i dag annonceret den globale lancering af Samsung Bespoke Jet AI, virksomhedens hidtil kraftigste ledningsfrie stangstøvsuger med op til 280W[1]sugeevne, en selvtømmende forbedret All-in-One Clean Station og intelligente AI-baserede funktioner. Modellen, Bespoke Jet AI 280 vil være tilgængelig i hele Norden i farven Satin Black og kan forudbestilles fra og med i dag til en vejledende dansk pris fra 10 785 DKK.

"Bespoke Jet AI er designet til enhver livsstil takket være dens sugeevne i verdensklasse og den AI-baserede rengøringstjenester, der automatisk tilpasser sig ethvert underlag” siger Jonas Bødker talsperson for HA hos Samsung Danmark. "Med Bespoke Jet AI leverer Samsung en intelligent ledningsfri støvsuger, der giver brugerne mulighed for at udleve deres livsstil på førsteklasses vis."

Samsungs hidtil mest kraftfulde og længst kørende ledningsfrie støvsuger
Bespoke Jet AI har den kraftfulde Hexajet Motor 2.0, som med en sugeevne på op til 280W og en maksimal motoreffekt på 730W gør den til Samsungs kraftigste støvsugermotor til dato. Denne ultralette motor, der kun vejer 150 g, giver en behagelig rengøringsoplevelse, samtidig med at den øger sugeevnen med 25 % og har en 52 % højere rengøringseffekt end den foregående model[2].

For at give brugerne mulighed for at gøre rent i længere tid uden at stoppe for at oplade, har Bespoke Jet AI op til 100 minutters driftstid[3], den længste driftstid for et enkelt batteri af alle Samsungs ledningsfrie stangstøvsugere. Batteriet på 4.500 mAh har 80 % større kapacitet end tidligere modeller og er optimeret til at bevare 70 % af sin ydeevne i op til 500 cyklusser[4].

Bespoke Jet AI har også et udvalg af børster og andet tilbehør. Active Dual Brush giver effektiv rengøring på alle typer gulve og indbygget LED-belysning til at fremhæve støv på mørke steder, mens Slim LED Brush + har et meget manøvredygtigt design samt LED-belysning for effektivt at rengøre vanskeligere områder. For mere praktisk opbevaring af støvsugeren og dens børster giver tilbehørsholderen brugerne mulighed for at opbevare deres enhed, hvor de vil.

AI-baseret rengøring til en exceptionel rengøringsoplevelse
Med sin helt nye AI-tilstand, der udnytter Samsungs AI Optimum Tech, er Bespoke Jet AI i stand til mere effektivt at rengøre en bred vifte af miljøer. Bespoke Jet AI er den første ledningsfri stangstøvsuger, der har en AI-verificering fra UL Solutions, en førende uafhængig sikkerhedsvidenskabelig organisation. Dens AI Cleaning Mode gør det muligt at vurdere gulvtype for at give både optimeret rengøring og maksimal batterieffektivitet.

Med AI Cleaning Mode registrerer Bespoke Jet AI først den børstebelastning, den har mødt, via sin sugebevægelsescontroller, samt lufttrykket via sine tryksensorer. Disse data analyseres derefter for at klassificere den gulvtype, den er placeret på, og den resulterende algoritme anvendes automatisk for at justere til den optimale sugeeffekt og børsterullehastighed[5].

Bespoke Jet AI's AI Cleaning Mode kan reducere batteriforbruget med op til 14 % og øge manøvredygtigheden med op til 6 %, når den bruges sammen med Active Dual Brush. Når den bruges sammen med Slim LED Brush, kan batteriforbruget reduceres med op til 21 %, og manøvredygtigheden øges med op til 8 %[6].

Ud over Bespoke Jet AI's AI Cleaning Mode giver SmartThings- og Smart Wi-Fi-tilslutning brugerne mulighed for at tilpasse deres støvsuger og dens funktioner, samtidig med at de opretholder støvsugerens maksimale ydeevne gennem den smarte selvdiagnosefunktion for mere effektive rengøringsoplevelser.

Hygiejnisk oplevelse med en opgraderet alt-i-en-rengøringsstation
Bespoke Jet AI's opgraderede Auto Empty All-in-One Clean Station udnytter Air Pulse-teknologi til automatisk at tømme støvbeholderen for hurtigere og mere hygiejnisk rengøring. Når støvbeholderen tømmes, drejer den kraftfulde Air Spin Edge-teknologi den roterende cyklon med en hastighed på op til 1.000 omdrejninger i minuttet for at fjerne affald, herunder hårrester, der kan sidde fast i støvbeholderens rist.

Den forbedrede All-in-One Clean Station har også autolukning, så låget lukkes automatisk efter hver tømning. Derudover kommer den med en mere effektiv støvhåndtering med støvsugerens 99,999 % flerlagsfiltreringssystem, der opfanger fint støv, og en forbedret hårfjerningsrate på 99 %[7]for mere hygiejnisk tømning af støvbeholderen.

Lanceringen af Bespoke Jet AI er et udtryk for Samsungs fokus på at øge sin tilstedeværelse på det globale støvsugermarked ved at tilbyde flere forbrugere løsninger, der både har et førsteklasses design og er nemme at bruge.

Hvis du vil vide mere om, hvordan Bespoke Jet AI giver brugerne smarte, stærke og kraftfulde rengøringsoplevelser, drevet af den øgede driftstid, problemfri drift og hygiejnisk tømning, skal du holde øje med Samsung Newsroom.

[1] Baseret på test udført af Korea Testing Laboratory i overensstemmelse med IEC62885-4: 2020-standarden. Målt ved indgangen til det ikke-motoriserede redskab, når støvbeholderen er tom, ved brug af Jet Mode og et batteri med stor kapacitet, der er fuldt opladet.

[2] Sammenlignet med Bespoke Jets sugeevne på 210 W

[3]Den angivne driftstid refererer til det laveste effektniveau med et ikke-motoriseret værktøj tilsluttet. Resultaterne kan variere afhængigt af den faktiske brug.

[4]Bevarer 70 % kapacitet efter 500 cyklusser, baseret på batteripakkens kapacitet (4500 mA). 1 cyklus: Fuld afladning efter fuld opladning (100% ~ 0%). Resultaterne kan variere afhængigt af brug. Baseret på interne tests.

[5]Justering af børstevalsehastighed gælder kun for Jet Dual.

[6] Baseret på interne tests ved brug af Active Dual Brush, i overensstemmelse med det globale gennemsnitlige forhold mellem gulvsammensætning - trægulve 76% og tæpper 24%. Den opnår den samme rengøringsydelse som Mid mode med 2% eller mindre forskel i rengøringseffektivitet i overensstemmelse med IEC 62885-2 Cl. 5.1 og 5.3 standard. Batteriforbruget blev målt ud fra det faktiske strømforbrug ved brug af støvsugeren i 35 minutter fra en fuldt opladet tilstand. Manøvredygtighed er baseret på den faktiske målte værdi i overensstemmelse med IEC 62885-2 CL. 7.3.9-standarden. Resultaterne kan variere afhængigt af de faktiske brugsbetingelser. Effekten kan være anderledes, når du bruger Slim LED Brush+.

[7]Baseret på interne tester. Hårfjerningshastigheden måles ved at sammenligne vægten af skraldespanden før og efter opsugning af hår, indtil den når Max Line og bliver tømt ved hjælp af Clean Station. Resultaterne kan variere afhængigt af de faktiske brugsforhold.

Om Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspirerer verden og former fremtiden med transformative idéer og teknologier. Virksomheden er med til at redefinere vores opfattelse af tv-apparater, smartphones, bærbare enheder, tablets, digitale apparater, netværkssystemer og hukommelse, system-LSI-, støberi- og LED-løsninger. De seneste nyheder kan findes i Samsungs nyhedsrum på http://news.samsung.com

RelationsPeople

Pressekontakt For billeder og produktudlån