Nyt forsøg: Prøv telefonen, inden du køber

Nyt forsøg: Prøv telefonen, inden du køber

Samsung har netop lanceret den nyeste generation af sine foldbare telefoner, Galaxy Z Fold6 og Galaxy Z Flip6. Som et unikt forsøg kan danske forbrugere nu prøve telefonerne gratis og uforpligtende hos YouSee og Elgiganten, inden de køber. Tiltaget gælder også Galaxy Watch Ultra og Galaxy Watch7.

Det tager tid at vænne markedet til en helt ny formfaktor. Derfor har Samsung i Danmark nu, som det eneste land i Europa, netop søsat et landsdækkende initiativ, hvor forbrugerne kan få de foldbare telefoner i hånden og opleve alle deres fordele, inden de køber. Det sker i samarbejde med YouSee og Elgiganten og er dermed tilgængeligt i hele landet. Forbrugerne kan teste produkterne i hele 14 dage, og muligheden gælder resten af året.

Hos Samsung Danmark glæder landechef Claus Holm sig til at få de foldbare telefoner ud i endnu flere hænder:

”Vi er glade for den gode modtagelse, vores foldbare modeller har fået. Vi oplever, at folk for alvor bliver begejstrede, når de får dem i hånden og mærker fordelene ved foldbarheden, samspillet mellem ure og mobiler eller de helt nye helbredsfunktioner. Derfor vil vi nu gerne give endnu flere muligheden for at få denne oplevelse og dermed få mod på at tage springet fra deres traditionelle telefon til den foldbare formfaktor. Det er første gang i Europa, vi har et program som dette, og vi har store forventninger.”

Elgiganten ser også frem til det unikke forsøg:

”Vi ser det som en fantastisk mulighed for vores kunder, at de kvit og frit kan teste et nyt format og dermed gøre det nemmere at skifte fra deres normale smartphones til enten en Samsung Flip6 eller Fold6. Vi glæder os til at hjælpe en masse kunder rigtig godt i gang, og vi sikrer selvfølgelig – i samspil med kunderne - at telefonen er sat op og klar til brug, når de går ud af vores varehuse. Det er vigtigt, at man oplever god support, når man skal kaste sig ud i noget nyt som at skifte sin smartphone. I alle vores varehuse har vi heldigvis eksperter, der kan sikre den gode oplevelse,” siger Allan Olderkjær, Sales Manager for Telecom i Elgiganten.

Hos YouSee er man begejstret over det nye tiltag, som man forventer, kommer til at skabe stor glæde og tilfredshed hos de danske forbrugere:

”I YouSee er vi rigtig glade for at kunne tilbyde kunderne at prøve de nye Samsung-produkter i 14 dage - i tæt samarbejde med Samsung Danmark. Vi har gennem årene erfaret, at mange forbrugere godt kan lide at føle og afprøve nye produkter i praksis, inden de foretager sig et køb. Vi ser det derfor som en rigtig stor fordel, at vi nu kan tilbyde kunderne mulighed for at afprøve produkterne i dagligdagen – helt uden binding og betaling. Vores forventning er, at kunderne vil opleve stor tilfredshed med de nye produkter, og vi står som altid klar til at hjælpe og rådgive om skiftet til de foldbare telefoner i YouSee-butikkerne,” udtaler Morten Høgh, Senior Director, Device Management hos YouSee.

Telefonerne vil være tilgængelige for udlån fra den 17. juli hos YouSee, og senest fra den 1. august hos Elgiganten.

Hør mere om gældende vilkår i din lokale YouSee- eller Elgiganten-butik.

Om Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspirerer verden og former fremtiden med transformative idéer og teknologier. Virksomheden er med til at redefinere vores opfattelse af tv-apparater, smartphones, bærbare enheder, tablets, digitale apparater, netværkssystemer og hukommelse, system-LSI-, støberi- og LED-løsninger. De seneste nyheder kan findes i Samsungs nyhedsrum på http://news.samsung.com

RelationsPeople

Pressekontakt For billeder og produktudlån