Samsung og Nike i nyt samarbejde – lancerer Nike+ Løbe-app

Samsung og Nike i nyt samarbejde – lancerer Nike+ Løbe-app

Kombinationen af app’en Nike+ Running og det nye Samsung Gear S giver den mest opkoblede løbeoplevelse hidtil

København, 3. september 2014 – Samsung og Nike har offentliggjort et nyt samarbejde og lancerer Nike+ Running til Gear S. App’en udnytter urets bluetooth og 3G-tilslutning for at give den absolut bedste løbeoplevelse.

Takket være den indbyggede 3G-tilslutning og GPS i Gear S kan du følge din udvikling uden at tage telefonen med på løbeturen. Uret registrerer distance, tempo, puls, NikeFuel-point og tid, helt uden brug af andre enheder. App’en har endda en indbygget musikafspiller så tempoet kan skrues i vejret. GPS’en giver dig et samlet overblik over rute og tempo og via 3G kan du få beskeder fra Facebook-venner i realtid. Nike+ Running er præinstalleret på alle Gear S.

Den samlede pressemeddelelse på engelsk findes her:

Nikoline Meincke

Pressekontakt PR senior consultant
Kristoffer Kej

Pressekontakt Client lead PR og kommunikation
RelationsPeople

Pressekontakt For billeder og produktudlån
Samsung kundesupport

Pressekontakt For spørgsmål vedrørende kundeservice +45 70 70 19 70

Samsung inspirerer verden og former fremtiden med transformative idéer og teknologier. Virksomheden er med til at redefinere vores opfattelse af tv-apparater, smartphones, bærbare enheder, tablets, digitale apparater, netværkssystemer og hukommelse, system-LSI-, støberi- og LED-løsninger. De seneste nyheder kan findes i Samsungs nyhedsrum på http://news.samsung.com