Go Hotels partnerskab med Samhandel udvides til også at omfatte Go Hotel Østerport i København.

Go Hotel Østerport er nu en del af Samhandel

Hotels Holding, selskabet bag Go Hotels, overtog i maj driften af Hotel Østerport i København. Go Hotel Østerport, som det nye navn lyder, er et ikonisk hotel med en rig historie, beliggende mellem Københavns livlige Indre By og det stilfulde Østerbro. Hotellet blev oprindeligt opført i 1947 og senere re-designet, hvilket skaber en unik atmosfære, hvor vintagearkitektur smelter sammen med moderne bekvemmeligheder. Den centrale placering ved Østerport Station gør hotellet til et oplagt valg for både turister, der ønsker nem adgang til byens mange attraktioner og forretningsrejsende, der har brug for effektiv transport.

For virksomheder og teams tilbyder Go Hotel Østerport fleksible mødefaciliteter bestående af et mødelokale indrettet som et stort bestyrelseslokale, restaurant og lounges til break out sessioner. Beliggenhed og transportmuligheder til og fra lokation gør hotellet til et oplagt valg for møder i København.

Go Hotels partnerskab med Samhandel udvides naturligvis til også at omfatte Go Hotel Østerport, der nu slutter sig til en kæde med hoteller placeret adskillige steder i hovedstadsområdet.

Vi betragter Samhandel som en solid partnerplatform for vores leverandører og med overtagelsen af Go Hotel Østerport, det sjette hotel i porteføljen, er vi glade for at fortsætte samarbejdet med Samhandel,” siger General Manager Christopher Valentin.

Samhandel har et stærkt set-up på såvel medlemssiden som på leverandør- og personalesiden, der vil sikre, at Go Hotel Østerport træder ind i et samarbejde, der vil give dem økonomiske gevinster på deres totalindkøb, som de ikke finder andre steder. Samhandel, der i dag har godt 400 medlemmer fordelt over hele landet, vækster for tiden betragteligt.

Samhandel glæder sig over at kunne byde Go Hotel Østerport velkommen.

For yderligere information kontakt venligst General Manager, Christopher Valentin, Go Hotel Østerport på mail cv@go-hotel.com eller adm. direktør Torben Serritslev, Samhandel på mail ts@samhandel.dk.

Vi arbejder hver dag på at hjælpe vores medlemmer til at købe mere strategisk ind, så de ikke kun opnår en sundere bundlinje men også får frigjort tid og ressourcer til det, de er bedst til - nemlig værtsskab. Vores medlemstal tæller i dag mere end 400 danske hoteller, restauranter, kroer, kantiner, idrætsfaciliteter, vandrehjem og sommerhusudlejning landet over.