SALTO Systems lancerer en ny og forbedret hjemmeside

SALTO Systems lancerer en ny og forbedret hjemmeside

SALTO Systems, en førende producent af elektroniske adgangskontrolløsninger, har lanceret en ny hjemmeside, der tilbyder detaljeret produktinformation, forbedret branchespecifikt indhold og dækker den nyeste teknologi og elektroniske fremskridt inden for SALTOs teknologiplatforme og tjenester.

På den nye hjemmeside har vi fokuseret på at skabe en besøgsoplevelse i et strømlinet og moderne design, hvor funktionalitet og tilgængelig dokumentation er med til at understøtte informationsbehovet hos både eksisterende og potentielle kunder.

"Vi er glade for at kunne løfte sløret for den nye SALTO-hjemmeside og er sikre på, at den stemmer overens med vores virksomheds bæredygtige vision om at blive den mest teknologisk avancerede leverandør af adgangskontrolløsninger, der udvikler elektroniske og smarte låse til enhver form for applikation," udtaler Borja Ganzarain, Content and Marketing SALTO Systems hovedkontor. "Vores mål med den nye hjemmeside er at give vores besøgende, kunder, partnere og slutbrugere et værktøj, der giver dem al den information om SALTO, som de har brug for.”

På hjemmesiden er informationen let tilgængelig for potentielle kunder og forretnings- og teknologipartnere, så de let kan få indsigt i SALTOs adgangskontrolløsninger. De bliver mødt af personligt og engagerende indhold om bl.a. cloudbaserede adgangskontrolløsninger fra SALTO KS-platformen samt løsninger fra SALTO Space, en lokal hosting-løsning.

Den nye SALTO Systems-hjemmeside præsenteres i et flot og moderne design med indhold, der regelmæssigt opdateres med både nyheder, blog artikler, business cases, nye produktlanceringer med mere.

Hjemmesiden indeholder også en forbedret og dybdegående side med de mange forskellige brancheløsninger, som SALTO har etableret et voksende antal referencer indenfor: kommercielle løsninger, beboelse og kollektive boformer, uddannelsessektoren, sundhedssektoren, hotelbranchen, kontorfællesskaber og detailhandlen.

SALTO MyLock-konfiguratoren findes også på den nye hjemmeside, så rådgivere, arkitekter, partnere og slutbrugere individuelt kan konfigurere SALTOs ledningsfri, elektroniske låseenheder og skabe visualiseringer af dem på forskellige dørtyper og med forskellige designs. Udover SALTOs elektroniske hardware kan MyLock-brugere vælge mellem flere dør standarder og en bred vifte af farver, overflader, greb og funktioner og derefter downloade de tekniske specifikationer for de valgte produkter.

For at opleve den nye hjemmeside, besøg saltosystems.dk

SALTO Systems er en global markedsleder indenfor udvikling og fremstilling af førende elektroniske adgangskontrolløsninger til mange forskellige brancher, bl.a.: Uddannelsessektoren, hotelbranchen, detailhandlen, sundhedssektoren, beboelse osv. SALTO revolutionerede adgangskontrol med en banebrydende tilgang, der indeholdt den første autonome, batteridrevne elektroniske lås. SALTO Virtual Network (SVN) data-on-card teknologi, og det første trådløse adgangskontrolsystem, der kombinerede en fritstående låseenhed med online realtidsfunktioner - alt sammen uden brug af ledninger eller mekaniske nøgler. SALTO anvendes i over 15.000 installationer med 20 millioner daglige brugere og har kontorer i 32 lande med et partnernetværk, der strækker sig til alle regioner i verden.

Salto er en af de førende globale udbydere af adgangsløsninger og en del af SALTO WECOSYSTEM.
Vi udvikler banebrydende teknologi til facilitetsadgang, identitetsstyring og elektronisk låsning, som sikrer sømløse, pålidelige og sikre oplevelser.
Gennem tætte kunderelationer og innovative løsninger skaber vores globale team af eksperter tidløse og meningsfulde produkter, der har en positiv indvirkning på mennesker og planeten.