Den nye XS4 Code Locker skabslås fra SALTO Systems

SALTO lancerer sin seneste model af smarte skabslåse: XS4 Code Locker gør adgang nem og tilgængelig.

SALTO Systems lancerer sin nye smarte skabslås, XS4 Code Locker, til det nordiske marked. XS4 Code Locker er en standalone skabslås med flere kodetyper og udvider dermed de mange installationsmuligheder for nøglefri adgangskontrol.

Fitnesscentre, uddannelsesfaciliteter, omklædningsrum og arbejdspladser bevæger sig mod at blive mere fleksible, sikre og smarte. En smart skabslås er en fantastisk måde at give medarbejdere, brugere og medlemmer en sikker og bekvem opbevaringsløsning.

SALTO Systems udvider sit sortiment af smarte skabslåse med den nye XS4 Code Locker. XS4 Code Locker er en holdbar skabslås med et kodetastatur i et elegant design. Den differentierer sig fra SALTOs velkendte XS4 Locker Lock, både grundet kodetastaturet, men også fordi dette er en standalone enhed, der hverken kræver software eller internetforbindelse.

XS4 Code Locker er en praktisk og fleksibel løsning til mange forskellige skabe, bokse med mere. Opnå enkel adgang via tastaturet med flere kodetyper, der også kan tildeles og være aktive i en bestemt tidsperiode:

• Faste koder (op til 200 lagrede PIN-koder)
  • Fri tildeling PIN-kode funktion
  • Tidsbestemte PIN-koder:
    - Timekoder (aktive fra 1-4 timer)
    - Periodekoder (aktive fra 1-28 dage)

”Med den nye XS4 Code Locker opnås der nye muligheder for sikker og bekvem beskyttelse af værdier på en fleksibel og omkostningsbesparende måde. XS4 Code Locker er velegnet både til eftermontering og til nye skabe, låger, bokse med mere - kun fantasien sætter grænser.” udtaler Jesper Buch, Administrerende direktør SALTO Systems Norden.

De mange kodetyper gør XS4 Code Locker til en enkel og omkostningsbesparende løsning i mange forskellige installationer. Den kan bruges som en adgangsløsning, hvor brugerne er de samme, og hver bruger har enten sin egen kode, eller den samme kode kan bruges af flere brugere til at betjene det samme skab. Du kan også anvende tidsbestemte PIN-koder til at oprette enten periodekoder eller timekoder for give brugere adgang i en tidsperiode, som du har defineret. Koderne oprettes via den brugervenlige Code Locker WebApp og kan sendes direkte til modtageren via e-mail eller sms. En anden mulighed er at bruge PIN-kode funktionen ‘fri tildeling’, hvor brugere kan vælge et ledigt skab ved at indtaste en valgfri kode og senere frigive skabet ved at bruge den samme kode.

Jeg ser mange muligheder for dette nye produkt, der beskytter værdigenstande på en unik måde, og hvor kvalitet og funktioner overstiger forventningerne til den omkostningsbesparende løsning. En af de mest fremtrædende fordele er absolut administrationen og tildelingen af koder, der sker helt uden at XS4 Code Locker er forbundet til en IT-infrastruktur. Dette gør det til en fleksibel og unik løsning, der er nem at installere,” tilføjer Jesper Buch.

Til trods for, at XS4 Code Locker er en standalone enhed, kan den ikke kun programmeres direkte på læseren, som andre traditionelle standalone-produkter. Du har også mulighed for at programmere XS4 Code Locker via den tilhørende WebApp og din mobiltelefon. Batteripakken og låsemekanismen er samtidig placeret på indersiden af døren for at forhindre hærværk og sabotage. Andre specifikationer for XS4 Code Locker er:

• Udvendige mål: 55.4 mm x 138.8mm x 29.2 mm.
  • Indvendige mål: 100 mm x 110,5 mm x 25 mm.
  • Strømforsyning: 3 alkaline batterier (LR03 AAA 1,5V). Valgfrit 3 litiumbatterier (FR03 – AAA 1,5V).
  • Antal åbninger: 100.000 (afhængigt af brug).
  • Miljømæssige betingelser: Temperatur: -20°C** til +60°C; Relativ fugtighed: 0 til 95%.
  • CE-certificering

SALTO har siden 2001 leveret avancerede elektroniske adgangskontrolløsninger - trådløse og nøglefri. Med fokus på kontinuerlig innovation er SALTO fast besluttet på at udvikle de teknologisk mest avancerede og fleksible elektroniske låseløsninger, der kan dække behovet på enhver dør og hos enhver bruger. SALTO har igennem årene etableret sig som en av de globale markedsleder inden for elektronisk adgangskontrolløsning.

Salto er en af de førende globale udbydere af adgangsløsninger og en del af SALTO WECOSYSTEM.
Vi udvikler banebrydende teknologi til facilitetsadgang, identitetsstyring og elektronisk låsning, som sikrer sømløse, pålidelige og sikre oplevelser.
Gennem tætte kunderelationer og innovative løsninger skaber vores globale team af eksperter tidløse og meningsfulde produkter, der har en positiv indvirkning på mennesker og planeten.