SALTO fornyer sit engagement i kvalitetsstyring og miljøansvar

SALTO fornyer sit engagement i kvalitetsstyring og miljøansvar

I SALTO er vi fast besluttede på at gå forrest i implementeringen af kvalitetsstyring og effektive miljøtiltag, ligesom vi i dag udvikler os, for at kunne levere vores markedsledende adgangskontrolløsninger.

At opnå drift- og miljømæssig topkvalitet kan antage mange former, herunder: Socialt, miljømæssigt og økonomisk ansvar – især med hensyn til global bæredygtighed og det miljø, vi opererer i. Dette ansvar rækker ud over virksomhedens operative mål, og vi er fast besluttede på konsekvent at engagere os i en række aktiviteter, der afspejler vores engagement i disse principper.

To centrale punkter på dette område er verdens mest anerkendte kvalitetssystemstandarder ISO 9001 og ISO 14001, og derfor har SALTO netop bekræftet sin forpligtelse til at følge dem begge.

På vores hovedkvarters produktionsfaciliteter, i Oiartzun, Spanien, er overholdelse af lovgivningen afgørende for at opbygge tillid og troværdighed til effektiviteten af vores adgangskontrolteknologi hos vores kunder. Derfor overholder vi nøje alle relevante internationale produktcertificeringer.

For at sikre, at vi opnår den højeste grad af operationelle resultater gennem forbedret effektivitet og ensartede, repeterbare processer, driver og vedligeholder vi ISO 9001 Kvalitetssikringssystemet. På samme måde fremmer vi, når det drejer sig om miljøet, en lang række politikker, der nedbringer vores emissioner, fremmer CO2 neutrale tiltag og forbedrer mulighederne for cirkulær økonomi. ISO 14001-certificeringen er central for vores virksomhedsdrift og miljøpolitikker på disse områder.

Vi arbejder løbende på at forbedre vores produkter og processer for at sikre, at de er fuldt ud afstemt med vores umiddelbare mål om at levere stabil vækst og være førende indenfor adgangskontrol-industriens teknologiske udvikling.

Vi mener, at måden, hvorpå vi kan levere de mest intelligente adgangsløsninger til vores kunder, begynder med at sikre, at vi gennem alle trin på vejen – design, produktion, levering og produktlivscyklus – tager hensyn til kvaliteten af hver enkelt enhed og alle delkomponenter.

Ved at opfylde både ISO 9001- og ISO 14001-standarderne er SALTO i stand til at vise sit engagement i at opnå både juridisk og lovgivningsmæssig overholdelse og løbende forbedringer, samtidig med at vi præsenterer os som en fremsynet, miljøbevidst virksomhed.

SALTO SYSTEMS

SALTO Systems revolutionerede adgangskontrolindustrien ved introduktionen af SALTO Virtual Network SVN-data-on-card teknologien og de batteridrevne, trådløse, elektroniske låse i 2001. Salto har i næsten 20 år været synonym med innovative løsninger, herunder fritstående, cloudbaserede og mobile applikationer, der sætter nye standarder indenfor sikkerhed, administration, fleksibilitet og design, der giver fordele i den virkelige verden til stort set enhver type dør. På tværs af en bred vifte af brancher og applikationer er SALTO bredt anerkendt som en global markedsleder inden for elektroniske adgangskontrolløsninger.

MEDIE KONTAKT
I forbindelse med presse- og virksomhedsrelaterede forhold bedes du kontakte Marketing- og kommunikationsafdelingen for medierelationer i SALTO Systems.

E: b.ganzarain@saltosystems.com
T: 0034 943 344 550

Salto er en af de førende globale udbydere af adgangsløsninger og en del af SALTO WECOSYSTEM.
Vi udvikler banebrydende teknologi til facilitetsadgang, identitetsstyring og elektronisk låsning, som sikrer sømløse, pålidelige og sikre oplevelser.
Gennem tætte kunderelationer og innovative løsninger skaber vores globale team af eksperter tidløse og meningsfulde produkter, der har en positiv indvirkning på mennesker og planeten.