Wonderfestiwall er udsolgt for 2. år i træk

Wonderfestiwall er udsolgt for 2. år i træk

For 2. år i træk kan Wonderfestiwall melde alle billetter udsolgt før festivalen begynder den 15. til 18. august på Bornholm. Der er dog stadigvæk mulighed for at købe overnatning i form af opslåede telte og almindelige teltpladser via ticketmaster.

Allerede i sidste uge kunne Wonderfestiwall fortælle, at der kun var 100 partoutbilletter tilbage og at alle lørdagsbilletter var udsolgt. Nu en uge efter er festivalen for 2. år i træk helt udsolgt.

- Vi har endnu engang overgået vores egne forventninger, og vi er ekstremt glade for, at billetterne er blevet udsolgt for 2. år i træk. Det giver os mulighed for at skabe en endnu bedre oplevelse for vores gæster. Vi er privilegeret over en fantastisk lokal støtte omkring festivalen, der både gælder frivillige og virksomheder, udtaler en glad medarrangør, Daniel Mühlendorph.

Stadigvæk muligt at få overnatning i telt

Selvom at Wonderfestiwall er udsolgt, så er der stadig mulighed for at købe overnatning i eget telt eller i et af festivalens opslåede teltet.

- Vi har stadig pladser på vores campingpladser, så vil du have eget telt med eller ønsker at leje et opslået telt, er der stadig mulighed for det. Men det er om at komme i gang med at bestille nu, for der begynder stille og roligt at være fyldt, fortæller Daniel Mühlendorph.

Wonder mangler frivillige

For dem som ikke har nået at få købt en billet, er der stadig en mulighed for at deltage i Wonderfestiwall. Festivalen mangler stadigvæk frivillige til at hjælpe med at dække alle vagter, især de sene vagter. Det er en unik mulighed for at blive en del af fællesskabet bag Wonderfestiwall og bidrage til at skabe en uforglemmelig festivaloplevelse.

- Vi mangler stadig flere frivillige for at få dækket alle vagter. I takt med at festivalen stiger i popularitet, har vi brug for flere hænder til at udvide vores stærke team, siger frivilligansvarlig Bjørn Madsen.

Tilmelding som frivillig foregår digitalt via festivalens hjemmeside.