De tre medejere af Suit Club: tv. Frederik Grove, midtfor Kaan Alici, og th. Victor Juul Nielsen

SUIT CLUB overhaler konkurrenterne indenom: Indgår samarbejder med nogle af Danmarks største virksomheder

På kun et par år er det lykkes de to grundlæggere, Frederik Grove og Kaan Alici, at indtage markedet for jakkesæt. Nu har deres innovative tilgang åbnet dørene op for nye og større markeder ved at åbne op for SUIT CLUB for virksomhedssamarbejder.

I 2020 grundlagde Frederik Grove og Kaan Alici SUIT CLUB i Aarhus; virksomheden, som producerer jakkesæt af høj kvalitet – til overkommelige priser. Det blev en gigantisk succes på B2C-markedet, hvor de for nylig åbnede butik nummer to i København.

Danmarks største virksomheder

Men nu har nogle af Danmarks største virksomheder også forelsket sig i SUIT CLUB-konceptet. Samarbejdet betyder, at virksomhedernes medarbejdere bliver inviteret til eksklusive kundeaftener med gode priser.

– Vi er meget stolte over, at så store og velkendte organisationer ønsker at samarbejde med SUIT CLUB. Vi ser ud til at have nået en stor målgruppe inden for den private sektor, siger Kaan Alici, CEO for SUIT CLUB.

Et overset marked

Med de sociale medier er det nu nemt at finde modeinspiration med et tryk på en knap. Men der er en stigende tendens til, at danskerne lader sig rive med små og flygtige trends.

– Vi ønsker at tilbyde tidløse og klassiske outfits til kvalitetsbevidste danskere - noget, de kan beholde i deres garderobe i mange år fremover, og som passer til alle lejligheder, forklarer Kaan Alici.

SUIT CLUB henvender sig med andre ord til dem, der gerne vil have en større basisgarderobe af jakkesæt - uden at ruinere deres pengepung.

Ser mod Norge og Sverige

De to venner bag SUIT CLUB ser nu frem til at blive faste leverandører af jakkesæt til nogle af Danmarks største og vigtigste kunder. Samtidig kigger de også over til vores skandinaviske naboer og satser på at udvide det samme koncept til Norge og Sverige i den nærmeste fremtid.