Thomas Melgaard TV Marcus Dahl TH. Foto: Privat

Pressemeddelelse -

Skagen Clothing, den enormt succesfulde virksomhed, åbner sin første fysiske butik i Aarhus centrum

Det bliver et brag af en fest, når Skagen Clothing åbner deres første butik den 4. maj på Store Torv 14

Når det populære Aarhus-mærke åbner deres første fysiske butik i centrale lokaler på Store Torv, bliver det en oplevelse udover det sædvanlige. Der vil være mulighed for at købe unikke styles designet til dagen, samt både musik og drikke som alt sammen vil bringe tankerne hen på Skagen og den livsstil som mærket er inspireret af.

Det populære brand blev stiftet i 2021. Siden da har Skagen Clothing oplevet en overvældende succes med udsolgte lanceringer, unikke samarbejder og en enorm udvidelse af deres kollektioner.

Nu er Skagen Clothing klar til at slå dørene op for deres første fysiske butik på Store Torv i Aarhus den 4. maj klokken 10.00.

Eksklusive T-shirts og guldkort til eksisterende kunder

Til de første gæster i butikken vil der være mulighed for at købe en særlig eksklusiv T-shirt til kun 30 kroner. For alle kunder i løbet af åbningsdagen vil der være mulighed for at købe en særkollektion, som kun er tilgængelig fysisk i butikken den 4. maj, ligesom der vil være åbningstilbud i løbet af dagen. Herudover vil særligt udvalgte kunder få et eksklusivt guldkort før åbningsdagen, som kan bruges til butikken..

Om motivationen for at åbne en fysisk butik siger stifterne Thomas Melgaard og Marcus Dahl:

“Vores vision om at åbne en ny butik bunder i et ønske om at give vores kunder muligheden for at være tilstede i butikken. Her kan de prøve styles på og mærke den gode kvaliteten af vores materialer. Skagen Clothing er karakteriseret ved at producere tøj af eksklusiv kvalitet og det er svært at få følelsen af hør, uld og denim til at træde frem på skærmen. Nu kan man komme ind i butikken og opleve det.”

Med butiksåbningen bringer tøjmærket den dejlige atmosfære fra Skagen til Aarhus. Udover drikkevarer og snacks sponsoreret af firmaets lokale netværk i Skagen, vil der være en DJ til at skabe musikalsk stemning, der vil henlede tankerne mod lyse sommeraftener i Skagen.

Skagen Clothing åbner butikken den 4. Maj klokken 10 på Store Torv 14 i Aarhus.

Tobias Sung Møller-Jensen

Pressekontakt Direktør 23603458

Start din nye fortælling sammen med os

Hos Røst Kommunikation forvandler vi det konventionelle til det ekstraordinære. Vi udvikler unikke idéer, skræddersyede til at inspirere og engagere. Vores mission strækker sig ud over det almindelige, idet vi ønsker at hjælpe dig med at nå nye højder gennem fortællinger, der skiller sig ud fra mængden.

Røst Kommunikation

Ewaldsgaade 7