BaseCamp kollegie i Lyngby

Klimavenligt kollegie bruger Renz pakkeanlæg

Det knap et år gamle arkitekturvindende BaseCamp kollegie i Lyngby tæt på København og DTU med lækre værelser med fed tagterrasse, boldbaner og græsplæner på toppen fik også installeret Modula pakkeanlæg til deres 639 beboere.

Renz A/S’ elektroniske post- og pakkeanlæg betjenes meget praktisk med den samme nøglebrik som den, der passer til dørene til det klimavenlige kollegie.

”Og vi er glade for det. Det er en kæmpe hjælp, at de studerende slipper for at skulle på tanken eller rundt til forskellige kiosker og lignende for at hente deres pakker,” siger Kasper Petersen på vegne af BaseCamp Lyngby, hvor han er assistant Basemanager.

De unge shopper hyppigt tøj, sports- og skønhedsprodukter og meget andet på nettet. For at lette store pakkebjerge i receptionen på BaseCamp kollegierne investerede BaseCamp Lyngby fra start i et Modula pakkeanlæg fra Renz, der er et internet opkoblet system, som administreres på afstand. Derfor kræver udskiftning af navneskilte og nøglehåndtering blot nogle tryk på tastaturet. Dermed lever det op til nutidens krav om at være fleksibelt og nemt at arbejde med – men også at bruge i hverdagen for de studerende.

Kategorier

Finn Mikkelsen