Stærkt nyt privatleasingtilbud på Renault Scenic

Stærkt nyt privatleasingtilbud på Renault Scenic

The Car of the Year 2024 – Renault Scenic E-Tech Electric - får nu endnu skarpere privatleasing. Den rummelige prisvinder kan nu privatleases for blot 3895 kroner om måneden. Også Renault Megane E-Tech Electric følger med ned i pris.

I foråret var det Renault Megane E-Tech Electric, der med et rasende godt privatleasingtilbud, slog Tesla af tronen som det bedst sælgende bilmærke herhjemme. Nu er tiden kommet til The Car Of The Year 2024 – Renault Scenic E-Tech Electric.

”Vi har rigtig godt fat i de private kunder, når det gælder køb af Renault Scenic E-Tech Electric. Her ligger vores pris rigtigt. Men også i dette segment af lidt større biler, er der kommet øget fokus på privatleasing. Det honorerer vi nu med meget skarpe priser, der betyder, at man kan privatlease en Scenic med 420 km rækkevidde for 3895 kroner om måneden. Har man brug for længere rækkevidde og mere udstyr, giver man 4295 kroner om måneden for versionen med det store batteri, 625 km rækkevidde og langt mere udstyr. For langt de fleste modeller er det et prisfald på hele 700 kroner om måneden”, siger Søren Hyltoft Kommunikations & Marketingchef i Renault Danmark

Tilbuddet gælder med 9995 kroner i udbetaling og 10.000 kilometer om året. Ønsker man at tilkøbe ekstra 5000 kilometer om året, koster det blot 200 kroner ekstra om måneden. Til de mange, der stadig ønsker at eje deres Renault Scenic og kigger efter attraktiv finansiering, er der også her gode tilbud. Med en fast rente på 2.99 % er det blevet uhørt billigt at finansiere sin nye Renault Scenic.

Også Renault Megane kommer i fokus med skarpe privatleasingpriser, men her er der også besparelser ved køb. Billigste version – Evolution med 40 kWh batteri koster nu blot 249.990 kroner, mens den mest populære version med 60 kWh batteri i Technoversionen er nedsat til 284.990 kroner - en besparelse på 15.000 kroner. Ønsker man topversionen Iconic er prisen 304.990 kroner. Også her er der 15.000 kroners besparelse.

Vil man privatlease sin Megane E-Tech koster det nu 3495 kroner om måneden for Techno med 60 kWh batteri, mens topversionen Iconic koster 3795 kroner. For begge gælder det, at det er en besparelse pr. måned på 500 kroner i forhold til de eksisterende priser.

Tilbuddene gælder for alle lagerbiler.

Danmarks premiere på Car of the Year 2024 - Renault Scenic E-Tech Electric

I weekenden den 15.-16. juni slår de 32 danske Renault forhandlere dørene op til Danmarks premiere på Car of the Year 2024 – Renault Scenic E-Tech Electric.
Knap 400 danske kunder har allerede skrevet under på kontrakten på deres nye Renault Scenic E-Tech Electric, og rundt om i landet har der i de seneste uger været specielle VIP-events for kunder, der har udvist speciel interesse for bile

Renault topper i april

April var en forrygende måned for Renault. Renault Megane E-Tech Electric blev den bedst sælgende personbil i april, og Renault Trafic tog 2. pladsen i varebilssegmentet.
Med ikke færre end 674 solgte Renault Megane E-Tech Electric i april måned, kunne Renault for første gang i nyere tid nyde udsigten fra toppen af slagsstatistikken.
Og selv om der var kamp om kunderne, var der alligevel et

SCENIC E-TECH ELECTRIC VINDER CAR OF THE YEAR 2024

Med 329 point har Renault Scenic E-Tech electric netop vundet titlen The Car of the Year 2024. Resultatet blev annonceret ved en pressekonference på Geneva Motor Show mandag den 26. februar.
Efter første afstemning i november 2023 blev Scenic udvalgt sammen med seks andre finalister: BMW 5-series, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot E-3008/3008, Toyota C-HR, and Volvo EX30.
Scenic blev stemt som vind

Ny Renault Scenic E-Tech Electric til knivskarp pris

Den kommende Renault Scenic E-Tech Electric, der er designet og produceret i Frankrig, er prissat skarpt fra starten i Danmark. 309.990 kroner for en rummelig og veludstyret version med 420 kilometers rækkevidde. Versionen med masser af udstyr, flere hestekræfter og 625 km rækkevidde koster 364.990 kroner.
513. Så mange Renault Megane Electric er der lagt i ordrebogen i januar 2024.
Den