Autohuset Vestergaard gjorde næsten rent bord

Autohuset Vestergaard gjorde næsten rent bord

Autohuset Vestergaard satte i den grad sit præg på prisuddelingen, da Renault Danmark i sidste uge kårede de bedste i forhandlernettet. Hele tre ud af fem priser gik til Autohuset Vestergaard i Kolding. Herunder den mest prestigefyldte – Årets Renault-forhandler

De går rundt med selvtillid hos Autohuset Vestergaard i Kolding i disse dage. Og de har noget at have det i. Ved Renault Danmarks årlige prisuddeling løb Autohuset Vestergaard med tre ud af fem priser. Erhvervskonsulent Ole Rudolph fik prisen som Danmarks bedste erhvervssælger, erhvervscenteret blev samlet kåret som danmarks bedste, og som toppen af kransekagen blev Autohuset Vestergaard Kolding kåret som Årets Renault -forhandler. Den mest prestigefyldte pris, da den kræver, at man har et godt salg, og tilfredse kunder på værkstedet og i salgsafdelingen.

Direktør Henrik Bang fra Renault Danmark, der overrakte prisen, sagde i sin begrundelse for valget.

” Autohuset Vestergaard i Kolding er i særklasse, når vi taler om salg. Faktisk er det fra Autohuset Vestergaard i Kolding, at hver 5. varebil er blevet solgt og hver 10. personbil som Renault sælger ruller ud af forretningen i Kolding. Og det er en bedrift, der er helt enestående. Samtidig er der sket en markant vækst i kundetilfredsheden på værkstedet, hvilket skyldes en vedvarende indsats for at minimere fejl og misforståelser. Derfor er det helt naturligt at det er Autohuset Vestergaard i Kolding, der er blevet Årets Renault-forhandler”, sagde Henrik Bang.

Hos Autohuset Vestergaard i Kolding møder vi da også en tilfreds filialchef.

” Efter Renaults prisuddeling sidste år, hvor vi også blev Årets Erhvervscenter, gav vi hinanden håndsalg på, at vi skulle gøre tingene endnu bedre 2010. Og de tre priser vi netop har modtaget viser, at vi har nået den milepæl vi satte os. Jeg er utrolig stolt over, at have danmarks bedste erhvervssælger, og at have et erhvervscenter, der håndterer både små og store kunder så eminent. Og jeg er stolt over det intense arbejde, der er gjort på værkstedet for at forbedre kundetilfredsheden. Eksempelvis har vi halveret andelen af om-igen arbejde og kundetilfredsheden er steget omkring 50 procent. Så vi nyder de fortjente priser nu, og arbejder videre på at sælge endnu flere biler, og få endnu flere tilfredse kunder i 2011, siger filialchef Jesper Wang fra Autohuset Vestergaard i Kolding