Albertslund er bare bedst

Albertslund er bare bedst

Bilia i Albertslund er netop blevet kåret til Årets Forhandler. En titel, der i den grad er velfortjent.

Alle Renault forhandlere gør hver dag deres yderste for kunderne. Men, der er nogle, hvor alting bare går op i en højere enhed. Steder, hvor man konstant arbejder med de ting, der kan gøres bedre, og hele tiden søger efter det ypperste.

En af den slags forhandlere er Bilia i Albertslund. En forhandler, der udelukkende sælger Renault og Dacia, og hvor der hver dag er fokus på glade kunder – hvad enten de har købt en ny bil, eller er på værkstedet for at få serviceret deres brugte.

Ved det netop overståede kick off for 550 ansatte ved Renault og Dacia forhandlere i Danmark, blev Bilia i Albertslund hædret for dette arbejde og vandt helt fortjent ”kongekategorien” - Årets Forhandler 2015.

Hos Renault er direktør Henrik Bang fuld af lovord over Bilias indsats.

”Hvis man skal vinde den vigtigste kategori, er det ikke nok at sælge meget, eller tjene mange penge på værkstedet. De skal selvfølgelig have et godt salg, og deres kunder skal være mere end bare almindeligt tilfredse. Men det skal også være en virksomhed, hvor man mærker, at man indenfor huset samarbejder for at blive bedre. Arbejder med en fælles mission mod et fælles mål. Og det gør Bilia i Albertslund i den grad. Så det er velfortjent, at vi giver dem et ordentligt skulderklap for den store indsats og belønner dem med titlen som Årets Forhandler 2015”, siger Henrik Bang.