Rønne henter titlen som årets Q8-station i distrikt Nordsjælland og Bornholm

Rønne henter titlen som årets Q8-station i distrikt Nordsjælland og Bornholm

Stationen i Rønne ligger i top på alle kvalitetsparametre og tager en sikker sejr som årets station i distriktet. Dermed leverer stationen resultater til det absolut sidste, da lejemålet på Rønne Havn udløber til nytår.

Q8 uddeler hvert år priser til de stærkeste stationer i hvert af de fem distrikter. I et hårdt felt har stationen på Rønne havn vundet titlen i distrikt 15, der udover Bornholm også dækker Nordsjælland.

”Der er altid en super stemning på stationen, alle kunder bliver modtaget med åbne arme, og der er altid en fantastisk atmosfære,” siger Martin Hestbæk, der er distriktschef i Q8.

”Stationen har igen leveret over budget, de er i top på salg pr. kunde og på alle de parametre, som vi udvælger Årets station fra – SÅDAN. ”

En kæmpe ære
Lejemålet på Rønne Havn udløber til nytår. Derfor betyder det ekstra meget at få en anerkendelse af den betydning, man har haft for både lokale og turister på havnen.

"Vi gør meget ud af, at der er en god stemning og atmosfære på stationen. Vi har på grund af vores placering ved færgen besøg af mange turister, men vi har også mange faste kunder. Vi er kede af, at vi ikke længere kan betjene dem, når stationen lukker. For os har det været en kæmpe ære at yde den bedste service og en høj standard,” siger Dennis Corlin, der er forretningschef hos Q8 i Rønne.

Marie Sheye Lund, Kommunikationschef, Q8 Danmark A/S
M: presse@Q8.dk

Den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse

OKQ8 Scandinavia består af OK-Q8 AB i Sverige og Q8 Danmark A/S i Danmark. Vi er omkring 5 000 engagerede og serviceorienterede medarbejdere i alt, der arbejder aktivt for at fremme udviklingen af mere klima- og miljøvenlige brændstoffer, services og produkter, at mindske uligheden og at bidrage til bæredygtige byer og samfund. Med cirka 1 000 servicestationer samt et stort udvalg af bilprodukter og mad til farten stiler vi efter at være den fortrukne muliggører for bæredygtig bevægelse – både nu og fremover. Besøg os på Q8.dk.

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 Danmark A/S udgør sammen med OK-Q8 AB i Sverige OKQ8 Scandinavia, og vi er samlet set en af Skandinaviens største energi- og brændstofvirksomheder. Med cirka 1.000 servicestationer til både personbiler og tung trafik har vi en central rolle i at sikre infrastrukturen og understøtte den mobilitet, der er essentiel for sammenhængskraften i vores samfund på begge sider af sundet.

Vi har sat ambitiøse klimamål. OKQ8 Scandinavia skal i 2035 have opnået netto nul-udledning i hele vores værdikæde. Dette betyder, at vi skal reducere vores CO2e-udledning med mindst 90 procent i forhold til basisåret 2020.

Vi tager solide skridt i den rigtige retning og arbejder målrettet på at præsentere alternativer, som er mindre klima- og miljøbelastende. Det gælder alt fra brændstofvalg og bilvask til madudvalg og affaldssortering. Hvert skridt tæller, og særligt i udrulningen af lynladere har vi allerede taget et markant, positivt skridt. Dette aftryk vil blive endnu større fremover, i takt med at infrastrukturen i Danmark udbygges. Vi er godt i gang.

Q8 Danmark A/S

Arne Jacobsens Allé 17