Vognmand Ernst Jacobsen – konkurrencedygtige priser

Vognmand Ernst Jacobsen – konkurrencedygtige priser

Miljøbevidst vognmand

Hos Ernst Jacobsen kan du nærmest få løst alle transportopgaver – og så hos en vognmand, er tager hensyn til miljøet. Vi bestræber os altid på at minimere brændstofforbruget og derved mindske udledningen af skadelige udstødningsgasser. Det gør vi f.eks. ved at alle vores biler er udstyret med automatisk rullepresenning, vi kører med det nyeste udstyr og derudover er alle vores biler udstyret med DynaFleet fra VOLVO, der giver chaufførerne et system, sådan at de kan konkurrere om at køre længst pr. kilometer brændstof.

En bred vifte af opgaveløsninger

Hos Ernst Jacobsen tilbyder vi et hav af opgaveløsninger som din vognmand. Vores vigtigste transportopgave er at fragte sand og grus fra sandgrave til betonværker, og det er vi dermed eksperter i. Vi transporter også træflis, knust beton, granitskærver, korn og foderstoffer og meget mere. Vi leverer f.eks. også jord og materialer til golfbaner, og vi har ofte også stået for at transportere containere. Vi har altså en masse god erfaring med at transportere et hav af materialer, og har derfor den erfaring og viden det kræver, for at gøre det effektivt, hurtigt og miljøbevidst

Hvad kan du generelt bruge en vognmand til?

Vognmandens job er selvfølgelig at transportere gods – og i de fleste tilfælde er det netop det, du kan bruge din vognmand til. Dvs. at du kan få leveret en masse gods til dine projekter, lige meget hvor, hvornår og hvor meget det er. Alt fra sand og grus til jord, træflis og meget mere. Det er altså en sikker og nem måde at få leveret kvalitetsgods fra din vognmand, der er ekspert på området. Hos Erns Jacobsen sætter vi en ære i at transportere kvalitetsgods til vores kunder, og vi giver dig gerne et uforpligtende tilbud på din opgave – lige meget hvor stor den synes at være!