Vælg en lokal automekaniker

Autoværksted med kunden i fokus

CarService er dit lokale autoværksted i Århus, der drives af to passionerede og dygtige mekanikere: Simon Lykkeskov Jensen og Kasper Skydt. Efter mange år i branchen var de begge to sikre på, at der simpelthen skulle ske en ændring: de drømte om at drive deres eget værksted. Drømmen blev hurtig til virkelighed, og siden da har de ikke kigget tilbage: de fortsætter konstant med at dygtiggøre og udvikle sig og følger med tiden, hvorfor de også er en del af AutoMester, som er Danmarks største værkstedskæde.

Services til fornuftige priser

Hos CarService tilbyder vi forskellige services til forskellige behov. Har du brug for et grundigt serviceeftersyn, hvor vi tjekker din bils enkeltdele, klarer vi det til fornuftige priser, hvor vi også servicerer din bil med olie, sprinklervæske, kølervæske og udskiftet oliefilter. Vi udfører også service efter forskrifterne fra fabrikken, hvis du gerne vil opretholde fabriksgarantien. Andre services vi tilbyder, er f.eks. aircondition service og udskiftning af bremser, som begge er meget vigtige at have i god stand. Vi har også et skadecenter til din bil, hvor vi udfører alle former for reparationer, sådan at du hurtigst muligt kan komme ud at køre med fuld komfort igen. Og så har du også mulighed for biludlejning hos os, hvis det er nødvendigt.

Derfor skal du vælge lokalt

Biluheld kommer altid på de mest uforudsigelige tidspunkter. Det kan være stort som småt. Den kæmpe fordel ved at have en lokal automekaniker er netop, at du hurtigt kan tage kontakt til dem og få dine problemer udbedret. Du slipper altså for lange transportture, når du skal frem og tilbage fra værkstedet, hvilket også sparer dig penge og tid. Det er også vigtigt for den lokale automekaniker at have et godt ry i området, og derfor kan du være sikker på, at du får ydet en exceptionel service. Og så støtter du selvfølgelig også bare lokalmiljøet, når du vælger lokalt – det er en win-win!

Mangler du en automekaniker i Århus, så prøv CarService i dag – vi har altid kunden og kvalitet i fokus.