Realiser dine boligdrømme med H.A Byg

Udlev din boligdrøm - byg nyt

Står du og skal bygge til eller nyt?

Der kan være mange årsager til, at man gerne vil udvide sin bolig. Når man vælger at få lavet en ny tilbygning, så stiger ejendomsværdien, hvilket blot er en stor fordel, hvis du engang overvejer at sælge huset. Når man bygger nyt fra bunden, får man en enestående mulighed for at sætte et personligt præg på sin kommende drømmebolig.

Byggeprojekter kan ofte være en smule uoverskuelige, og der er mange ting, man skal være opmærksom på, men så er det godt, at der er hjælp at hente hos en professionel tømrer og murer.

Professionel murer til nybyg og tilbyg

Der findes mange byggemestre rundt om i landet, og en af dem er H.A Byg. Murervirksomheden består af 3-5 engagerede murer, som tilsammen skaber kvalitative resultater til tiden. Deres kernekompetencer ligger inden for nybyg og tilbyg samt store og små renoveringsopgaver. De er medlem af Dansk Byggaranti, som er et kvalitetstempel og dermed en sikkerhed for et veludført murerarbejde. De hjælper kunder på hele Vestsjælland med at gøre deres boligdrømme til virkelighed. Ved du ikke, hvor du finder den rigtige grund til jeres kommende drømmehjem, så er dette også noget, de hjælper jer med i byggeprocessen. De kan tilbyde typehuse og arkitekttegnede huse, som tilpasses jeres ønsker og behov.

Lad ikke boligdrømmen vente længere - ring nu!

Det er en stor beslutning at bygge nyt eller at få lavet en tilbygning, men det skal ikke afholde dig fra at udleve boligdrømmen. Har du spørgsmål til byggeprocessen, pris eller lovgivning, eller mangler du professionel rådgivning, så du kan blive klogere på mulighederne for et kommende byggeprojekt, så ring til H.A Byg på telefon: 40 58 54 95 eller skriv en mail til: habyg@ka-net.dk. Det er altid en god idé at rådføre sig med en professionel murer, så der kommer styr på alt fra skitser og byggetilladelser til overensstemmelse mellem økonomi behov.