Tømrer med fokus på høj faglighed

Tømrer med fokus på høj faglighed

Har dit hjem brug for at få noget repareret eller renoveret? Og har du hverken lyst til selv at give dig i kast med projektet eller har kompetencerne til det, kan det være en fordel at kontakte en tømrer. Alle hjem kræver løbende renoveringer eller reparationer. Dette er et faktum, enten fordi ting slides, går i stykker eller blot fordi hjemmet har behov for et nyt og mere moderne pust. Selvom du kan klare nogle af opgaverne selv, er der mange fordele i at hyre en tømrer til at klare arbejdet. Årsagerne ligger både i den tid, energi og de kræfter de fleste projekter kræver, hvorfor det kan være svært at overskue projektet ved siden af arbejde, familie, uddannelse eller hvad end du ellers bruger din dagligdag på. Det kan tilmed være en fordel at kontakte en lokal tømrer. Ved at hyre en lokal tømrer støtter du lokalområdet, samtidig med, at der er større sandsynlighed for, at nogle af dine venner eller familie har erfaring med tømreren. Bor du i Køge eller Stevns omegn kan du herved med fordel kontakte Sewerin Tømrer og Snedker.

Sewerin Tømrer og Snedker – en professionel og fingernem tømrer

Sewerin Tømrer og Snedker har hovedsæde i Hårlev, men kører rundt i resten af Sjælland for at hjælpe deres kunder med alverdens projekter. Sewerin Tømrer og Snedker tilbyder blandt andet højkvalitetsløsninger indenfor:

• Taglægning
  • Vinduer og døre
  • Termografisk gennemgang
  • Tagrenderens
  • Gulve
  • Lofter
  • Tilbygning
  • Nybyg
  • Renovering
  • Køkken
  • Plankeværk
  • Terasser
  • Carport og garager
  • Samt meget mere

Har du derfor behov for hjælp med et af disse projekter - eller står med et andet projekt, som du gerne vil have hjælp til på Sjælland – kan du kontakte Sewerin Tømrer og Snedker.

Kontakt Sewerin Tømrer og Snedker og få et uforpligtende tilbud

Du kan kontakte Sewerin Tømrer og Snedker på telefon +45 2695 3625 eller mail info@sewerin-toemrer.dk, og få et uforpligtende tilbud fra en kompetent og erfaren tømrervirksomhed.