​Dit konferencecenter – midt i naturen

Tag på weekendophold på Sjælland

Kom helt tæt på Skælskørs natur hos Kobæk Strand Konferencecenter. Med smuk havudsigt, grønne omgivelser og adgang til Kobæk strand får du her naturskønne og oplevelsesrige rammer til konferencerne og møderne. Med 21 forskellige lokaler og 123 værelser til overnattende, lægger Kobæk Strand Konferencecenter hus til både store og små begivenheder – lige fra firmaworkshoppen til guldbrylluppet. Hvert lokale er moderne og rummeligt indrettet, så det er passende til enhver lejlighed, og med den smukke natur lige uden for døren, behøver forsamlingen ikke være begrænset til at være inden for fire vægge.

De rette lokaler til din konference

Fra de mindre teambuilding-møder til de store konferencer - Kobæk Strand Konferencecenter har lokalerne dertil. Vores 21 forskellige lokaler, med plads til at huse arrangementer med op til 255 deltagere, står klar til at danne rammerne for netop dit møde eller din konference. Vi sørger for, at I får lige præcis det lokale, der passer til jeres arrangement - altid med AV-udstyret på plads.

De strandnære omgivelser vil give arrangementet et unikt og naturligt præg, som vil tilføre en helt speciel energi til konferencen og deltagerne. Vi tilbyder rig mulighed for konferenceaktiviteter når tingene skal friskes lidt op, og vores 123 værelser giver også mulighed for overnatning for op 190 gæster.

Oplevelsesrigt hotelophold med havudsigt

Kobæk Strand Konferencecenter er ikke kun til de tunge møder og konferencer. Med vores 123 dejlige værelser, alle med egen terrasse, er vi også et hotel, som tilbyder afslappende weekend-/miniferieophold i de smukkeste omgivelser.

Med forskellige aktivitetsmuligheder som f.eks. natur fitnessbane, cykeludlejning og vandaktiviteter, er der også god mulighed for et oplevelsesrigt ophold - og skulle vejret ikke være perfekt, har vi også en bred vifte af indendørsaktiviteter.

Afslut dagen med aftensmad i vores skønne restaurant og få en madoplevelse, som vil sætte prikken over i'et på en smuk dag i Skælskørs natur - alt sammen med panoramaudsigt over Storebælt.

Uforglemmelig service til uforglemmelige selskaber

Står du og mangler lokaler til din firmafest eller dit guldbryllup? Afhold dit arrangement hos os og få velsmagende mad, topservice og smukke omgivelser. Vores talentfulde kokke sørger for mad, der efterlader alle ønsker opfyldt, og med vores eget Vinothek sørger vi for, at den helt rette vin bliver serveret dertil.

Vores dygtige tjenerpersonale sikrer en elegant fest, hvor service er i top, og hvor der bliver taget hensyn til alle behov – heriblandt allergikere og vegetarer. Sådan ved vi, at du får en succesfuld fest, som både du og gæsterne sent vil glemme.

Book dit ophold hos os i dag

Vi sætter dig og dine gæster i første række - det er vores vigtigste værdi. Med mere end 40 års erfaring inden for værtskabsbranchen garanterer vi pragtfuld mad i restauranten, skønne og moderne rammer til konferencerne eller weekendopholdende, og smukke, naturrige omgivelser.

Kontakt os i dag, og lad os komme i gang med at arrangere dit møde, din konference eller dit weekendophold hos Kobæk Strand Konferencecenter. En naturrig oplevelse venter dig.