​Supplement til din virksomheds produktion

​Supplement til din virksomheds produktion

En enestående hjælp til produktion af metaldele

Den østjyske virksomhed 2parts har gennem de senere år udfoldet sine kompetencer inden for sourcing af metaldele, hvorfor virksomheden fungerer som en kompetent samarbejdspartner for andre virksomheder, der har brug for serieproduktion af bl.a. dybtræk, stansning og spåntagning.

2parts arbejder med global sourcing, der er søgning efter og anskaffelse af varer overalt i verden. Dette kan altså vise sig som en helt åbenlys fordel og en fantastisk mulighed for forbedring af konkurrenceevnen for de virksomheder, der gør brug af 2parts’ services.

2parts gør brug af sine kontakter og har leverandører verden rundt, hvorfor de kan sikre at sætte dig op med den leverandør, der på bedst mulig vis kan producere og levere de metaldele, du og din virksomhed har behov for. En virksomhed kan altså henvende sig til 2parts med henblik på at aftale serieproduktion, hvorefter 2parts bruger egnede og afprøvede leverandører.

Sikkerhed i forbindelse med udvalgte leverandører

Ved at udnytte 2parts’ ekspertise kan du som kunde komme til at mærke en betydelig besparelse på produktionsomkostningerne og 2parts kan derved fungere som et supplement til en virksomheds egen produktion. Dertil får du som kunde hos 2parts en sikkerhed i, at de har forhåndsgodkendt deres leverandører, og at de allerede har etableret et samarbejde.

Kontakt 2parts, og få meget mere at vide om fordelene ved et fremtidigt samarbejde omkring serieproduktion. Der kan vise sig at vente betydelige besparelser og nye muligheder for din virksomhed.