MK Consult foretager huseftersyn til lave priser

Skal I sælge huset? Få foretaget et huseftersyn

Står du og skal sælge dit hus? Så kan du med fordel få foretaget et huseftersyn, da du som sælger har ansvaret for boligen, og hvis der efter salg findes skjulte fejl og mangler, er det dig, der kommer til at hæfte for det i en tiårig periode. Derfor er det en rigtig god ide, at få foretaget et huseftersyn.

MK Consult Byg er en enkeltmandsvirksomhed beliggende i Højbjerg i Århus, som blev etableret i 2011, og som står klar til at udføre huseftersyn hos dig. MK Consult Byg tilbyder forskellige ydelser, herunder:

• Huseftersyn
  • Tilstands- og el-rapporter
  • Energimærkninger

De kan altid tilbyde dig et huseftersyn, hvor hele din bolig og alle elinstallationer gennemgås i samarbejde med en autoriseret el-installatør. Herefter kan du få tilstandsrapporter, et energimærke og en el-rapport. Du kan vælge at bestille de enkelte rapporter hver for sig eller du kan få en pakkeløsning, hvor du får det hele på en gang.

Manden bag firmaet har mere end 20 års erfaring i byggebranchen. Han er beskikket bygningssagkyndig og fagudlært energikonsulent fra certificeret virksomhed, og han står derfor klar til at gennemgå dit hus og hjælpe dig med at få kortlagt husets tilstand og energiforbrug både effektivt og korrekt.

Fokus på høj kvalitet hver gang

Hos MK Consult Byg er der fokus på kvaliteten af det arbejde, der udføres. I dag er der mange krav og nye standarder, når der kommer til kvaliteten af huse og diverse bygninger, og disse krav og høje standarder stræber MK Consult Byg altid efter at imødekomme. Der er hos virksomheden et gennemgående fokus på samarbejde, idet samarbejde netop er vejen til det bedst mulige resultat. MK Consult Byg tager sig derfor altid tid til at lytte til dine forventninger og specifikke behov forud for en given opgave, så opgaven kan blive løst med fokus på de specifikke elementer, som du, som kunde, vægter højest.

Derudover arbejder MK Consult Byg uafhængigt af diverse andre aktører i byggebranchen, som eksempelvis forsikringsselskaber og andet, hvilket er med til at sikre dig det bedst mulige produkt til den bedst mulige pris.

Kontakt MK Consult Byg

Har du brug for et huseftersyn af højeste kvalitet, som lavet af en engageret og byggesagkyndig arkitekt med mange år i byggebranchen, kan du kontakte MK Consult Byg. Du kan ringe på tlf.: + 45 21 19 41 07 eller sende en mail på michael@mk-consult-byg.dk. Alternativt kan du bruge kontaktformularen på hjemmesiden. MK Consult Byg står klar til at svare på spørgsmål eller give mere information, hvis du har brug for at vide mere om, hvad virksomheden kan gøre for dig, og hvorfor det vil være fordelagtigt med et huseftersyn.