Fag- og hovedentreprise i Nordsjælland

Skal du bruge en tømrer i Nordsjælland?

TME-Byg er et tømrer- og snedkerfirma, der udfører arbejde for privat- og erhvervsvirksomheder samt også for det offentlige. Derudover påtager TME-Byg sig også rollen som hovedentreprenør og tilbyder komplette løsninger inden for tømrer-, murer-, VVS-, el-, maler-, og blikkenslagerarbejde. TME-Byg er også medlem af BYG og BYG garantiordning. Dette betyder, at du som kunde er sikret 5 års garanti på arbejde, der er udført af virksomheder, der er medlem heraf. Kunden er derved sikret udbedring af fejl, hvis der opstår sådanne - også hvis din håndværker lukker. Udover at sikre kunderne garanti, vil TME-Byg også gerne sikre den bedste kvalitet med fokus på nye metoder og materialer, som er oppe i tiden lige nu. Hovedfokus er dog, at alle kunder bliver tilfredse med det færdige resultat, som TME-Byg leverer.

En bred pallette af ekspertiser inden for tømrerarbejde

TME-Byg udfører rigtig meget traditionelt tømrer- og snedkerarbejde og har særlig ekspertise inden for følgende:

• Lægning af nyt tag eller tagrenovering
  • Isætning af nye døre og vinduer
  • Nybyg eller opsætning af garager, udestuer og andre tilbygninger
  • Lægning af nye gulve, her i blandt både trægulve, klinker og lignende.
  • Udførsel af forsikringssager

Hovedentreprise med tætte samarbejdspartnere

Det er tit uoverskueligt, vis man selv skal have overblikket i processen, hvor man er i gang med et større byggeprojekt, hvor man skal koordinere diverse håndværkere i én gang. Men det kan TME-Byg heldigvis hjælpe med, da de tilbyder sig som hovedentreprenør. TME-Byg bevarer overblikket over hvad der skal laves først, næst og sidst, samt sørge for at holde kunden orienteret om hele processen undervejs. Som hovedentreprise udfører TME-Byg følgende opgaver:

• Totalløsninger til større boligprojekter
  • Tømrer, maler, VVS, el og blikkenslagerarbejde
  • Koordinering af processen
  • Koordinering af håndværkere

TME-Byg samarbejder med håndværkere, de kan stå inde for og har samarbejdet med mange gange før. Derfor kan du trygt regne med, at TME-Byg varetager dine interesser og kun samarbejder med de bedste håndværkere inden for hvert deres fagområde.

Lokal tømrer med fokus på både store og små opgaver

TME-Byg er tømrerfirma med fag- og hovedentreprise, der arbejder i området Frederiksværk, Hillerød, Frederikssund, Halsnæs og de omkringliggende byer. Der arbejdes både med større opgaver, hvor TME-Byg fungerer som hovedentreprenør. Men også med mindre opgaver, hvor firmaet udfører små tømreropgaver. Hvis man vælger en lokal tømrer som TME-Byg er man altid sikret en tømrer, der kommer hurtigt ud til opgaverne, er dedikeret i lokalsamfundet samt fokuseret på at yde den bedste hjælp til byens borgere.