Vækst og Miljø laver professionelt anlægsarbejde på hele Sjælland

Professionel anlægsgartner, der dækker hele Sjælland

Vækst og Miljø A/S er et anlægsgartnerfirma beliggende på Sjælland. Virksomhedens indehaver Ulrik Dahl og hans kolleger kan sammen i 2021 fejre 35-års jubilæum. De er stolte af at have drevet en særdeles produktiv virksomhed de sidste mange år og har store visioner for fremtiden. De har nemlig en ambition om at blive Danmarks bedste anlægsgartner, og med de mange års erfaring og et loyalt kundeklientel, er de allerede et godt stykke på vej i den retning. I fremtiden er planen, at der skal investeres mere i lærlinge og virksomhedens sociale ansvar generelt.

Vækst og Miljø A/S udfører mange alsidige anlægsprojekter såsom:

• Brolæggerarbejde: her arbejdes der med løs belægning af grus, sten, skærver samt belægning med fliser, brosten, træ og Chaussésten.

• · Gartnerarbejde: herunder anlægning af stier, bede, græsplæner mm.

• Entreprenøropgaver: herunder opgravning, nedgravning af kabler, transport med egne lastbiler, kloakopgaver og meget mere.

• · Asfaltering: anlægning af parkeringspladser, nye veje og stier, lapning af huller mm.

• · ... og meget mere!

Gartnerløsninger med grogaranti

De ved, hvad de laver, og stoler på det, de kan. Vælger man denne anlægsvirksomhed til at stå for det nye haveanlæg, yder de en grogaranti det følgende år. For gartnerne i virksomheden er det vigtigt, at al arbejde udføres, så det nye anlæg trives længst muligt ud i fremtiden.

Vedligeholdelse af anlæg

Ordentlig vedligeholdelse af anlæg er også blandt de fornemmeste opgaver hos Vækst og Miljø A/S. De tilbyder to slags vedligeholdelsesaftaler: en vintervedligeholdelse og en grøn vedligeholdelse.

Vintervedligeholdelse
I Danmark hvor sneen falder og lægger sig som en smuk, blød dyne over veje og stier, er det ikke alle steder, at det er lige værdsat. Derfor har virksomheden allerede skrevet vedligeholdelseskontrakter for over 200 forskellige lokationer. Det er typisk kommuner og offentlige institutioner, der ringer efter en snerydning og saltning, men også private kunder har indgået en vintervedligeholdelsesaftale. Med denne aftale ryddes vejen for sne 24 timer i døgnet, så veje og parkeringspladser altid er tilgængelige - lige fra man står op.

Grøn vedligeholdelse
Den grønne vedligeholdelsesaftale er der mange haveejere, der har glæde af. Vækst og Miljø A/S sørger for at luge, slå græs, klippe hæk og køre haveaffald væk, så de grønne arealer altid er velholdt. Derudover varetager deres kvalificerede gartnere også specialopgaver, hvis der er specielle ønsker og krav til vedligeholdelsen.