Øsdal Handelsfirma leverer paller af høj kvalitet

Øsdal Handelsfirma leverer paller af høj kvalitet

Mangler du paller til din virksomhed, så står Øsdal Handelsfirma klar til at levere dem til dig. Virksomheden holder til i Hvidovre og har bred erfaring med at producere og levere nye og brugte paller til erhvervskunder i hele Danmark. En af deres vigtigste KPI’er er kvaliteten: De går aldrig på kompromis med kvaliteten af hverken nye eller brugte paller og sørger altid for at kunne levere holdbare og solide paller til sine kunder.

Fokus på skræddersyede palleløsninger

For virksomheden er individuelle ønsker og behov i højsædet, når der skal produceres paller til kunderne. De leverer først og fremmest nye og brugte paller – herunder EUR-paller, plastpaller, engangspaller og pallerammer.

Pallerne leveres varmebehandlede og stemplet med IPPC-stempel, hvis det ønskes. Her lægger virksomheden igen vægt på, at det er kunderne, som bestemmer specifikationerne for det endelige palleprodukt. Øsdals paller er ikke trykimprægneret eller på nogen måde behandlet med kemikalier.

Opkøber brugte paller i hele landet

Har man tværtimod ikke brug for flere paller og vil hellere af med sine brugte paller, så køber Øsdals Handelsfirma dem gerne af dig. Ligger man inde med nogle brugte EU paller, EUR ½-paller, kvartplastpaller, plastpaller, engangspaller eller pallerammer, så man kontakte dem via deres hjemmeside. De opkøber også gerne defekte paller, så længe de er i standardmål.

Bæredygtighed - defekte pallebrædder og klodser bliver til brænde

En af virksomhedens vigtigste værdier er at tænke bæredygtighed ind i alt, hvad de gør. I de tilfælde, hvor brugte paller er defekte og ødelagte, sprættes de op, så de ikke går til spilde og kan bruges som brænde. Fra deres hjemmeside er det muligt at bestille pallerammer fyldt med opskåret brænde til billige penge.

Øsdal Design - mere end bare en palleleverandør

Da bæredygtighed er vigtigt, er virksomheden også særligt opmærksom på pallernes mange anvendelsesmuligheder, og af samme grund er det muligt at gå på opdagelse blandt deres mange pallemøbler såsom borde, bænke, sofalounges, vinreoler og mere til. De har et showroom i Hvidovre, hvor man kan komme og se deres flotte pallemøbler og få ny inspiration til indretning med fx loungesofaer eller borde på kontoret eller udearealerne. De tilbyder også udlejning af pallemøbler til firmaarrangementer, festivaller eller private fester. På den måde tjener pallerne andre formål end at fragte gods og kan bruges andetsteds til glæde for andre.