Nyt pizzaria i Hillerød

Nyt pizzaria i Hillerød

Der er gode nyheder for alle pizzaentusiaster i Hillerød! Pappa Pizza, den anerkendte vinder af Danmarks Bedste Pizzeria ved Just Eat Awards 2023, åbner nu dørene i byen.

Placeret i det hyggelige og centralt beliggende shoppingcenter SlotsArkaderne, byder Pappa Pizza velkommen til både lokale og besøgende. De inviterer alle til at opleve den autentiske og uforlignelige smag, som har sikret dem titlen som Danmarks bedste. Med deres surdejspizzaer, der er kendte for deres sprøde skorpe og rige smagsdybde, er hver bid en bekræftelse på håndværket og passionen bag hver pizza.

Pappa Pizza i Hillerød tilbyder deres lækre pizzaer alle ugens dage med åbningstider fra kl. 10 til 20 mandag til fredag, og i weekenden fra kl. 10 til 18. Disse åbningstider gør det nemt for enhver at planlægge et besøg, hvad enten det er til en frokost på farten, en hyggelig familiefrokost eller en afslappende middag efter en lang ugedag.

Så hvis du er i Hillerød eller planlægger et besøg, gør dig selv den tjeneste at svinge forbi Pappa Pizza i SlotsArkaderne. Velbekomme!