Nemglas flytter glarmester erhvervet online

Vi hos Nemglas har en mission om, at det skal være lettere og mere enkelt at montere glas for privatpersoner der ikke har erfaring indenfor dette område. Vi har mere en 10 års erfaring som glarmestre hvorfor vi har en enorm ekspertise når det kommer til glas og montering heraf – den erfaring ønsker vi at dele med dig.

Det er grunden til at vi valgt at producere og udgive videoer der viser hvordan du korrekt måler op og monterer glas. Videoerne hjælper dig igennem hele processen – trin for trin. Udover at være særdeles informative er de også ganske gratis tilgængelige.

Det er vores mission at gøre det lettere for forbrugeren at vælge og opsætte selv komplicerede glas-løsninger derhjemme. Det mener vi er lykkedes via vores smarte funktioner på vores hjemmeside.

Glas på specialmål – leveret lige til døren

Vi giver dig muligheden for at få glas efter specialmål så det passer til netop dine behov. Du kan endda se prisen med det samme med vores smarte prisberegner hvor du blot skal indtaste dine unikke mål og vælge materiale – så får du en pris med det samme. Prisen er naturligvis afhængig af størrelsen på dit projekt og vores kompetente medarbejdere vil altid gerne hjælpe dig med alt fra opmåling til montering hvis du ikke selv har mod på at stå for det.

Nemglas fokuserer på at levere resultater i topkvalitet med udgangspunkt i et stort erfaringsgrundlag og vi kan bl.a. hjælpe dig med:

• Brusevæg.
  • Brusedør.
  • Spejle.
  • Termoruder.

Med udgangspunkt i vores online univers er glarmester erhvervet i høj grad flyttet online hvor du nemt kan bestille lige det du mangler og få det leveret hjemme hos dig selv. På vores hjemmeside kan du selv designe din glasløsning helt ned til forskellige glastyper, hængsler og åbningsmetoder. Således er du sikker på, at din nye glasløsning passer til lige præcis dine behov og indretning.

På den måde er vi i stand til, at servicere hele Danmark med speciallavede glasløsninger i høj kvalitet.