Autoværksted

MJ Autoservice – dit autoværksted i Nørre Aaby

MJ Autoservice er et formidabelt autoværksted i Nørre Aaby. Værkstedet tilbyder personlig og behagelig betjening til alle sine kunder, og der bliver gået op i din serviceoplevelse hver eneste gang.

Et autoværksted med en forkærlighed for specialbiler

Alle mekanikere hos MJ Autoservice har en fælles forelskelse. Deres kærlighed går ud til de smukke special- og racerbiler, som findes på markedet. Er du også en bilglad type med en helt særlig sag holdende hjemme i garagen, kan MJ Autoservice altså være værkstedet for dig. Du vil blive mødt af et personale, der forstår din passion og ikke mindst dit køretøj. Der vil blive taget kærlig hånd om dit kæreste eje, så vidunderet kan køre godt på vejene i mange år endnu.

De tager sig både af BMW, Mercedes, Porsche, Rolls Royce og mange, mange flere.

Et autoværksted med benene på jorden

Men selvom hjertet pumper for klassikerne og luksusmodellerne, er autoværkstedet ikke for fint til også at tage sig godt af din bil. Hos MJ Autoværksted er benene solidt plantet i Nørre Aabys sorte muld. For dem er det hovedsagen at give dig en god service, når du kommer forbi.

Værkstedet tilbyder både reparationer og serviceeftersyn. Du vil til en fornuftig pris få tjekket dit køretøj igennem, så du kan færdes trygt på vejene. Du vil desuden få hele tre års garanti på samtlige reservedele, hvilket giver en ekstra sikkerhed, hvis din bil skal repareres.

Autoværkstedet for leasingbiler

Desuden har MJ Autoservice et samarbejde med Selected Car Leasing. Kører du rundt i en leaset bil fra dette firma, vil MJ Autoservice hjertens gerne stå for dit bileftersyn.