Virksomhed med alsidige kompetencer

Mangler du en murer eller entreprenør i Nordjylland?

Erfaren murer og entreprenør

Hvis du mangler en murer eller entreprenør, er du kommet ind på den rette side, for Thomas Nielsen & Søn A/S er en erfaren murer- og entreprenørvirksomhed, der har eksisteret over 3 generationer.

De kompetencer virksomheden tilbyder spænder meget bredt, da de er villige til at modtage små og store ordrer for både private og erhvervsdrivende i og omkring Nordjylland.

Her er en oversigt over nogle af de områder, virksomheden har kompetencer inden for:

• Hovedentrepriser

• Fagentrepriser

• Medbyg

• Murerarbejde

• Jord og beton

• Kloakarbejde

• Entreprenørarbejde

• Støbning af fundament m.m.

• Nybygning og tilbygning

• Maskinudlejning

• Udlejning af køreplader

Ekspert i murerarbejde

Thomas Nielsen & Søn har mange års erfaring inden for murerarbejde og er derfor ekspert, både når det kommer til småreparationer og hovedentrepriser.

Med den viden om, at murerarbejde er et håndværk, der kræver sans for detalje og finesse, går virksomheden ind i opgaven og leverer altid et flot resultat. Til trods for denne grundighed, der altid ses fra virksomhedens side, vægtes det højt at overholde aftaler og tidsplaner, hvilket i sidste ende sikrer fuld tilfredshed.

Kloakarbejde

Da det fra lovens side i forbindelse med kloakarbejde kræver, at man i dette henseende gør brug af en autoriseret fagmand, kan du ved at benytte Thomas Nielsen & Søn A/S til en opgave opleve, at arbejdet bliver udført på forsvarlig og grundig vis. Derudover kan det i nogle situationer kræver, at du har en godkendelse fra kommunen, hvilken virksomheden henter, og når opgaven er udført, indberetter de ligeledes dette til kommunen.

Entreprenørarbejde

Her ses nogle af de opgaver, som virksomhederne har kompetencer til at varetage i forhold til entreprenørarbejde:

• Hovedentrepriser

• Fagentrepriser

• Medbyg

• Nybyggeri

• Storbyg

• Specialopgaver

• Udvendig belægning

Idet virksomheden både råder over alt lige fra minigravere og rendegravere til gavemaskiner og lastbiler, har Thomas Nielsen & Søn de maskiner, der skal til for at klare din opgave.

I forhold til opgaver beskæftiger de sig i særdeleshed med nedrivninger, nybyggeri og anlæg.

Støbearbejde er også noget, som virksomheden er yderst dygtig til, og den indtager derfor alle former for støbeopgaver. De klarer bl.a.:

• Betonrenovering

• Støbning af sokler og kældre

• Fundamentsforstærkninger

• Støbning af gulve og terrændæk

• Understøbning af eksisterende fundamenter

Virksomheden har også dygtige samarbejdspartnere til entreprenørarbejdet, hvilket sikrer, at de kan varetage alle aspekter i byggeprojektet, og det begrænser derfor det antal af virksomheder, der skal samarbejde i forhold til dit byggeprojekt.

Lej din maskine hos Thomas Nielsen & Søn

Virksomheden har et bredt sortiment, når det kommer til udlejning af makiner. De udlejer:

• Gravemaskiner

• Rendegravere

• Manitou

• Minigravere

• Motoriseret trillebøre

• Jord/beton vibratorer

Dette er bare nogle af de maskiner, som du kan leje af virksomheden. Du skal være opmærksom på, at man både kan leje maskinerne med og uden fører, men de større maskiner skal dog lejes med fører.