Lej en container

Mangler du en container til privat- eller erhvervsbrug?

Lej en container

Skals Vognmandsforretning er en virksomhed, der tilbyder en lang række forskellige ydelser, som kan ses af det nedenstående:

• Vognmand
  • Levering af sand og grus
  • Containerservice
  • 29 tonsmeter kran + grab
  • Belægningssten
  • Knust granit
  • Arbejde med gummiged
  • Levering af haveflis
  • Udlejning af små maskiner

Skals Vognmandsforretnings første prioritet er altid at levere til tiden. Firmaet blev etableret i 1989 af firmaets nuværende ejer Esben Villumsen fokuserer på indenrigskørsel, entreprenørkørsel, fodertransport og lokal vognmandskørsel i Viborg samt resten af Jylland.

Skals Vognmandsforretning har lastbiler til alle formål med både åben eller lukket lad og lad, der kan tippe.

Containerservice

Hos Skals Vognmandsforretning kan du leje en container, der kan benyttes til at lang række forskellige formål. Det kan f.eks. dreje sig om, at du skal flytte gods på en forsvarlig måde, eller det kan dreje sig om, at du skal have afskaffet en masse haveaffald. Måske du står midt i en byggeproces, hvor du skal have skaffet dig af med murbrokker og andet byggeaffald. Den ideelle løsning er uden tvivl at anskaffe dig en container, hvilken du kan leje hos Skals Vognmandsforretning.

Når du kontakter Skals Vognmandsforretning, vil I sammen finde den bedste løsning for dig. Også hvis du har brug for gode råd i forhold til sikker fragt, er de meget kompetente, da de har været i branchen i mange år.

Virksomheden er utrolig fleksibel, hvilket vil sige, at du både kan leje en container i korte, men også længere perioder, der kan blive leveret hos dig efter behov. Virksomheden leverer til private, men også erhvervsdrivende, der typisk er interesseret i langtidsudlejning.