Leder du efter en dygtig VVS’er i Storkøbenhavn?

Leder du efter en dygtig VVS’er i Storkøbenhavn?

Byggefirmaet GW Byg ApS er stiftet af Gökhan Erman i 2018, der er uddannet bygningskonstruktør og har gennem virksomhedens eksistens vist, hvor langt hans kompetencer inden for totalentreprise rækker. I sommeren 2020 blev han færdiguddannet autoriseret VVS-installatør og har derudover også modtaget TEKNIQ Arbejdsgivernes installatørpris for VVS-installatører, hvilken bliver givet til den studerende, der har klaret sig bedst på det pågældende akademi.

Autoriseret VVS-installatør

GE Byg ApS stræber efter at være dit foretrukne VVS-installatør i Københavnsområdet. Virksomheden har stærke faglige kompetencer inden for varme, ventilation og sanitetsteknik. GE Byg er meget effektive og løsningsorienterede, og de tilbyder endda også akut VVS-døgnvagt. Virksomheden løser særligt mange VVS-opgaver i Søborg, Herlev, Lyngby, Gentofte og Storkøbenhavn.

Hvilke typiske VVS-opgaver hjælper de med?

• Udskiftning af toilet eller vandhane
  • Total VVS-entreprise i parcelhuse og villaer
  • Udskiftning eller etablering af blandingsbatteri og brusearmatur
  • Montering eller udskiftning af WC & vask, herunder vægophængt WC
  • Montering af opvaskemaskine
  • Udskiftning eller reparation af gulvafløb
  • Udskiftning af utætte rør

Hovedentrepriser og totalentrepriser

Hvis du skal have lavet en ny tilbygning eller udskiftet det gamle køkken eksempelvis, står GE Byg Aps klar til at varetage opgaven for dig fra processens start til slut. Hvis du vælger virksomheden som hovedentreprenør, vil de være den udførende kraft, der skal forventningsafstemme med den pågældende kunde og sikre, at alt kommer til at leve op til forventningerne.

Hvis det ønskes, kan GE Byg ApS også fungere som totalentreprenør og vil her have til opgave at have det overordnede overblik og styre hele projektet lige ned til mindste detalje.

Hvad indebærer byggerådgivning og byggeledelse?

Af det følgende kan du se, hvad et byggerådgivningsforløb indebærer:

• Forventningsafstemning med kunden – ønsker og krav
  • Eventuelt myndighedsprojekt
  • Liste med udbudsmateriale udformes
  • Byggeprojektet

Hvis du vælger GE Byg ApS som din byggerådgiver, vil de være i stand til at stå for alle dele af projektet. Uanset hvilken opgave der er tale om, vil processen altid indledes med en forventningsafstemning samt en grundig dialog om kundens krav og ønsker.

Derudover vil GE Byg også vurdere, om et myndighedskrav er en nødvendighed, hvilket hænger sammen med, at der kan være nogle regler i din kommune, du skal overholde i forbindelse med bebyggelse. Derefter vil en lise med udbudsmateriale blive udformet, hvorefter arbejdet kan påbegyndes.

Kontakt GE Byg ApS

Om end du har brug for hjælp til en VVS-opgave, eller du ønsker en hovedentreprenør på dit næste byggeprojekt, står GE Byg ApS klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte virksomheden på telefon 91 976 976 eller mail info@gebyg.dk