Flytterengøring

Lad et eksternt firma stå for din flytterengøring

En flytning tager typisk mere tid og energi, end du regner med. Når du f.eks. flytter fra en lejebolig, skal du typisk være ude af den gamle lejlighed samtidig med, at du overtager dit nye sted. Derfor kan det være en fordel at hyre et rengøringsfirma til at stå for slutrengøringen. På den måde sikres du også det bedste resultat. For er rengøring af dine gamle vinduesfalser eller gummilisten i ovnen blandt dine spidskompetencer - eller på toppen af to-do-listen, når et helt hjem skal pakkes ned? Når man i forvejen prøver at finde hoved og hale i et hav af flyttekasser, kan det derfor være en rigtig god ide at lade et professionelt firma tage over.

Fordele ved at benytte flytterengøring

Der er altså en del fordele ved at benytte sig af professionelle rengøringsfolk, når du skal flytte. Her er oplistet et par af dem:

• Du slipper for at bruge tabt arbejdstid på rengøring.
  • Du får en større tilbagebetaling af indskud ved fraflytning fra lejebolig.
  • Du kan fokusere på at komme godt på plads i dit nye hjem.
  • Du behøver ikke købe specielle rengøringsmidler – det sørger rengøringsfirmaet for.

Når du hyrer ekstern hjælp til rengøringen, sparer du altså en del overskud i en proces, der i forvejen kræver meget. Desuden er det ikke altid, at man som privatperson kender til de standarder, der forventes opfyldt, når man fraflytter en bolig. Her vil et professionelt rengøringsfirma vide, hvad der skal gøres.

Hyr Solo Fredericia til at hjælpe med flytterengøringen

Hos Solo Fredericia er der kun dygtige og servicemindede medarbejdere, der kan hjælpe dig med flytterengøring. Det er et professionelt firma, der bl.a. tilbyder rengøring af overflader, ovn, komfur og opvaskemaskine. Støvsugning og gulvvask tilbydes også i alle rum, og de hjælper også gerne med rengøring på badeværelset af bl.a. bruseniche og toilet.