Køb kvalitetssenge og madrasser hos Time2Sleep.dk

Køb kvalitetssenge og madrasser hos Time2Sleep.dk

Time2Sleep siden år 2006

Virksomheden har eksisteret siden år 2006, hvor fokus siden da har været på at hjælpe kunder til en god nats søvn uden at gå på kompromis med komfort og kvalitet. Time2Slepp har en stor butik og showroom i Brøndby, hvor de fleste modeller kan ses og afprøves. Derudover er hele udvalget af kvalitetssenge også tilgængeligt på virksomhedens webshop Time2Slepp.dk. I butikken får alle kunder kyndig vejledning af de ansatte, som med deres ekspertise inden for branchen kan hjælpe kunder med at finde den rette seng til netop deres behov. Der er et kæmpe udvalg af forskellige sengemodeller, både hårde og bløde madrasser, sengerammer og andet tilbehør til sengen.

Senge til enhver i enhver prisklasse

Time2Slepp er eksperter i den gode nattesøvn og vil hjælpe danskerne væk fra at sove på dårlige madrasser, som ikke understøtter dem optimalt. At købe en seng er ikke bare en standardiseret proces. Det er individuelt hvilken madras, der bedst passer til en person både i forhold til højde, vægt og personlige præferencer. Virksomheden vil hjælpe danskerne med at vælge en seng, der passer netop til dem, som kan hjælpe med at forbedre nattesøvnen og som har en kvalitet, der ikke er gået på kompromis med. Derudover er udvalget bredt, så alle danskere uanset prisklasse har mulighed for at få en god nats søvn i en ordentlig seng - den maksimale kvalitet til prisen, er virksomhedens pejlemærke.

Kvalitetssenge til konkurrencedygtige priser

Time2Slepp fører i alt 9 sengebrands i deres butik og webshop. Det er henholdsvis Auping, Livingbed / by Karma, Evolution, Jensen, Lapur, Dunlopillo, Röwa, Viking og Lama. Inden for de forskellige brands sælges tre typer af senge, nemlig plansenge, elevationssenge og kontinentalsenge. Plansenge består af en ramme, bund og en madras, og den er meget simpel i sit udseende, hvilket også giver mulighed for fede designløsninger. Elevationssengen består af en bund med motor, ben, sengerammemadrasser og topmadras med split. Den giver god komfort og skåner kroppen. Sidst er der kontinentalsenge, som består af tre lag, nemlig boksbase, visuelt stor madras og topmadras, som alt i alt giver et eksklusivt hotellook.

Der er altid en prøvetid på alle madrasserne, så kunder kan ændre præference i forhold til madrassens hårdhed, hvis madrassen skal være blødere eller hårdere. Alle senge er også mulige at få leveret samt også monteret via tilkøb. Time2Slepp kan yderligere også sørge for at den gamle seng fjernes og bortskaffes. Derfor er Time2Slepp en komplet forhandler af senge med fokus på at optimere danskernes nattesøvn til en pris, som alle kan være med på.